Windoge Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Fikk godkjent en retur etter at jeg kjøpte et defekt produkt fra Komplett, men skjønner ikke denne helt. https://ibb.co/myKEyz Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Hva er du ikke skjønner? Du kan kaste den defekte psu'en uten å sende den inn Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 Hva er du ikke skjønner? Du kan kaste den defekte psu'en uten å sende den inn Trodde det normalt skulle testes Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Trodde det normalt skulle testes Tja, ser det er en økende trend at DOA produkter (særlig psuer og tastatur) bare kastes å du får ny tilsendt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 De sitter ikke og fikler med loddebolt og oscilloskop lengre, her er det bare bytte kretskort eller kaste hele greia. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Ta kontakt med dem for å få bekreftet om du eller dem skal kaste den. Forskjellen er jo om du skal sende tilbake eller ikke. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Ja er enig, kanskje komplett ikke ønsker å bruke tid på teste den og heller byttet ny og stoler på kundene sine. Men ja beste å kvitte seg med de defekte varene. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 De gidder vel ikke betale 200kr. i retur for en vare som kanskje ikke koster dem mer enn 200kr inn til dem. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Mon tro om Coolermaster PSUene er av dårlig kvalitet? Jeg har også fått beskjed om at en ny PSU er på vei. Min ble kjøpt for 4 måneder siden. Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Fikk samme beskjed på en Corsair AX 1500i PSU fordi den ikke fungerte som den skulle. Det var nr 2 jeg hadde av disse, første hadde liknende symptomer og den måtte i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå