jbn Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 For vel et år siden kopierte jeg harddiskene på PCen over til hver sin eksterne harddisk.Jeg har tatt dem frem for å sjekke,den ene virker normalt - heldigvis den jeg har alle bildene på-den andre,med kopi av C-disken, er helt "død". Når jeg kobler den til skjer det ingenting.De har ligget i en skuff,og har ikke vært utsatt for noen belastning av noe slag.Har noen en forklaring på dette ?Og kan noe gjøres ?Takknemlig for hjelp ! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 La den stå tilkoblet en stund (noen minutter). Så sjekker du Diskbehandling. Det hender at ekstern disk ikke er synlig fordi den ikke får tildelt en bokstav. Hvis den ikke finnes i Diskbehandling, sjekk Enhetsbehandling. Og prøv å koble til en annen PC. Prøv en annen kabel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Skulle overføre en masse filer fra pc til WD My Passport , plutselig forsvant filene fra Passport , Recuva fant bare en liten del....finne det noe bedre prog for å finne filer ? Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 I mange tilfeller er det ikke selve disken som ryker, men derimot overgangen fra usb til sata. Verdt å prøce, demonter disken fra kabinettet, og monter den i en stasjonær PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå