Marvil Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Endret logoen nå, noe alla dette f.eks. kan jeg tenke meg... Ikke stygt ment, men det finnes en god del finere forslag i denne tråden.. Edit: Blir litt mongo å laste opp nytt bilde oppå det gamle siden en del her har kommentert det gamle bildet ditt.. Endret 16. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Noen forsøk fra meg, som ikke er sååå veldig flink til logo Endret 17. desember 2003 av FuLu Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Synes (trådstarter) kunne kommentert Forslagene som blir sendt inn. Hva han liker, ikke liker, vil forandre OSV. Da har vi noe mer å rette oss etter. Og skal det heller være i størrelsen Topdog mekket. Eller det vi andre har mekket. DanielP Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Størrelsen er ikke så veldig farlig... Likte forslagene til FuLu, der er vi absolutt inne på noe! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 FuLu (kodeguru) gruser all motstand til nå! /me kommer ikke med forslag til denne "contesten" av prinsippielle grunner. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Et til Ble veldig rotete og masete Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 FuLu (kodeguru) gruser all motstand til nå! /me kommer ikke med forslag til denne "contesten" av prinsippielle grunner. Hehe, snart kan dere kalle meg for (multiguru) neida, men var vel litt heldig med resultatet på de 3 der, vet ikke helt hvem jeg selv likte best.. den gråtonete virket kanskje best etter min mening Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei Jeg ville bare kommentere denne tråden. Det er jeg som er "ansatt" til å lage denne hjemmesiden. Fargevalget er elendig som det ser ut nå, fargene var ikke i nærheten av det siden kom til å bruke. Jeg satt på noen farger for å kunne se hvordan designet ville bli. Personlig vurderer jeg å gjøre om designet en smule, slik at det ikke skal virke så alt for tradisjonelt. Jeg tar gjerne i mot ideer og forslag til hvordan ting kan gjøres bedre. Etter det jeg skjønner vil designet bli i fargen blå. Jeg har vurdert å benytte meg av lysere blå farger, kanskje lys (nesten gjennomsiktige) blå menyer?. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ja, jeg er ganske åpen når det gjelder fargevalg, eneste krav er at det skal være behagelig å lese sidene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå