superfant Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Hei. Vi som driver PDANorway.com trenger en ny logo. Er det noen her som kunne hjulpet oss med dette? Vi jobber nå med ett nytt design som foreløpig ligger ute her. Logoen bør inneholde teksten pdanorway.com og ha bilde av en pda. Bredden må være 140 px og høyden 110 px (den skal være i venstre ruten øverst på testsiden). Håper på kreative forslag Andre forslag angående design, funksjonalitet på siden mottas med takk. NB: husk at siden kun er i test stadiet så den har ikke noe innhold enda. Fargene kommer forresten til å være en mye lysere blåfarge enn vi nå benytter ( #3866BB ). Noen fargetips, og kommentarer? Endret 16. desember 2003 av superfant Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har faktisk gleda meg til en ny logo-needer tråd! Tror det først og fremst designet må strykes og mikses om på ny. Ikke logoen. Anyways, jeg har laga ett forslag. Synes bakgrunnsfargen ble noe merkelig, men trådstarter skrev at denne fargen burde brukes (#3866BB). PDA Norway logo Dunestar style. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Trodde det stod at det skulle være mye lysere enn (#3866BB) Menmen. Slenger med et jeg også.. Min første "konkurranse" : Eller En link istedet Farger o.l. kan selvfølgelig forandres DanielP EDIT: skriveleif EDIT 2: Finjustering Endret 16. desember 2003 av DanielP Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Skal dette være en logo, eller eller et bilde...?? Ser forslagene som er kommet ikkje kan regnes som logo, siden de er laget i bitmap. Regner med du er int. i noe du kan bruke til mere enn kun til web... eller? Tenker på evt. trykk og profilering... Logo'er lages i vektor ! EDIT: Sorry, ser du skriver gjerne bilde av PDA..... Da er det ikkje logo du ønsker... men en header/banner sak Endret 16. desember 2003 av kvikks Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tenkte jeg for første gang kunne delta i disse trådene.. Kom gjerne med forslag til forbedringer.. Forslag1: Forslag2: Bedre enn eneren.. Forslag 3: Med pattern. Passer kanskje ikke inn på sida om bakgrunnen er ren farge.. Håper du liker forslagene.. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Here goes,, ble da ikke så altfor verst,,? PDA er nå og en ting å bruke penger på,, Lykke til med sida,, Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Here goes,, ble da ikke så altfor verst,,?PDA er nå og en ting å bruke penger på,, Lykke til med sida,, Hm.. Noen av oss bruker feil bakgrunnsfarge, og jeg tror det er du.. (Dvs om den fargen som var nevnt hos trådstarter var bakgrunn da) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 superfant: PDAnorway, som er en kommersiell bedrift, burde vel strengt tatt betale en designer for en slik oppgave? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hm.. Noen av oss bruker feil bakgrunnsfarge, og jeg tror det er du.. (Dvs om den fargen som var nevnt hos trådstarter var bakgrunn da) Forsto d slik at fargene på sida kom til å være i noe ala samme nyansen,, likte da dn lysere bedre og valgte dn.. Null problem å fixxe på da vettu,, Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 PDAnorway, som er en kommersiell bedrift, burde vel strengt tatt betale en designer for en slik oppgave? Hei, det er jeg som eier domenet og skal drive det videre sammen med Superfant. Nei, det er ingen kommersiell bedrift, det er overhode intet inntektsgrunnlag til å drive en slik site kommersielt i Norge, desverre Fargene er ikke så veldig nøye, men gjennkjenningseffekten ser jeg på som mer viktig. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 PDAnorway, som er en kommersiell bedrift, burde vel strengt tatt betale en designer for en slik oppgave? Hei, det er jeg som eier domenet og skal drive det videre sammen med Superfant. Nei, det er ingen kommersiell bedrift, det er overhode intet inntektsgrunnlag til å drive en slik site kommersielt i Norge, desverre Fargene er ikke så veldig nøye, men gjennkjenningseffekten ser jeg på som mer viktig. Dere har jo reklame på siden. Dette er vel for å tjene penger? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 For ikke å snakke om "webshop" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 TopDog/superfant: Hva synes man om logoene som har biltt foreslått..? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Prøver meg på en selv jeg... Kommentarer? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Denne var litt kul, men med en utrangert PDA, det kan vi ikke ha. Det bør også være enkelt å bytte ut PDA'er etterhvert som utviklingen går, eller være en "generell" PDA alla Photoshop... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Prøver meg på en selv jeg... Kommentarer? sorry mac, den teksten var overstyle, og ble bare ikke lekker. Prøv en mer stilren tekst, uten så mye stasjing, da kan det bli noe Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Dere har jo reklame på siden. Dette er vel for å tjene penger? En hver person kan ha reklame på sin hjemmeside som "affiliate". Jeg bruker Tradedoubler-systemet. Det dekker ikke i nærheten inn kostnadene ved å drive en site. "Webshop'en" er også bare "affiliate"-linker. Den siden skal nok vekk, har aldri tjent inn en krone på den. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Prøver meg på en selv jeg... Kommentarer? - 140 x 110 er vel ikke størrelsen her.. - Skrifta var ikke spes fin.. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Endret logoen nå, noe alla dette f.eks. kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Som Marvil nevnte, den er ikke 140x110. Så er det vi som har fått feil info eller? DanielP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå