Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Fikk denne til min Essential Phone igår. Har ikke helt bestemt meg om/når jeg skal oppdatere. Regner med at det er noen barnesykdommer. Lenke til kommentar
superman Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Vil ikke oppdatering gå litt fortere på de enheten som støtter Google treble? eller er det like tregt alikevel? Det virker slik. Essential implementerte Treble i Oreo, og da tok det litt tid å få ut ny Android-versjon. Men med Android Pie har oppdateringene kommet tilnærmet samtidig med oppdateringene for Pixel-telefonene. Fikk denne til min Essential Phone igår. Har ikke helt bestemt meg om/når jeg skal oppdatere. Regner med at det er noen barnesykdommer. Jeg har kjørt flere beta av Pie på Essential Phone, samt den ferdige versjonene nå. Ingen problemer :-) Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Et par nyheter som påvirker min hverdag er dark theme, media er default på volumkontrollen, og volum huskes på de forskjellige bluetooth enhetene jeg bruker. Har også tatt i bruk Digital Wellbeeing (beta) nå, for å se om det har noe for seg. Er jo masse annet også, så synes ikke helt listen i artikkelen var så informativ. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Tror ikke jeg skal holde pusten før denne er installert på min S8.... :-/Må nok vente 6-12 måneder til Samsung er ferdig å bytte ut alt så man ikke ser at det er Android lenger. Kanskje max 6mnd. 12mnd har de aldri brukt Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Må nok vente 6-12 måneder til Samsung er ferdig å bytte ut alt så man ikke ser at det er Android lenger.Skal ikke forundre meg. Om Samsung fortsetter med økningen av "dette trenger du, enten du vil ha det eller ikke"-bloatware ble S8 den siste jeg kjøpte fra dem. De har bare kuttet ned på bloatware. Og bloatware er err ord som blir slengt ut uten folk vet hva det egentlig betyr Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 android for et dårlig os. og må ha apper for at telefonen skal fungere optimalt sier litt om hvor dårlig android er men folk sverger til det. jeg må beggyne og lure på hvor lettlurte folk egentlig er. android off er alt jeg har å si om det vanskelig og bruke og ingen android versjoner er like de er forskjelige til være eneste mobil jo. Android er ett helt kanon OS og er en drøm iforhold til f.eks iOS. Og såklart må man ha diverse apper/programmer for det skal fungere optimalt. Slik er det med alle OS som eksisterer? Android er også sykt enkelt. Angrer ikke ett sekund på jeg skiftet fra bedritne og nedlåste iOS Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Et par nyheter som påvirker min hverdag er dark theme, media er default på volumkontrollen, og volum huskes på de forskjellige bluetooth enhetene jeg bruker. Har også tatt i bruk Digital Wellbeeing (beta) nå, for å se om det har noe for seg. Er jo masse annet også, så synes ikke helt listen i artikkelen var så informativ. At media er default på volumknappene har jeg hatt i ca 3år år nå og er veldig greit. Først via en ørliten app og så ble det ett innebygd valg i Samsung Experience. Samme ang volum på BT enheter. Så er jaggu på tide stock Android får det samme ja? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Noen som opplever problemer med mobilen etter installasjon? Etter et døgns bruk så blir skjermen helt hvit og appene er umulig å bruke. Må restarte den hvert døgn. Har en Sony Xperia compact 2. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Noen som opplever problemer med mobilen etter installasjon? Etter et døgns bruk så blir skjermen helt hvit og appene er umulig å bruke. Må restarte den hvert døgn. Har en Sony Xperia compact 2. Kjør en factory reset så du får rensker bort den gamle versionen av Android. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Prøver det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg