shezz Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har selv SE t610 og driver en del med utforsking av muligheter. Har prøvd filesend ol. programmer. Så lurer jeg på: - Finnes det programmer som gjør det mulig å sende SMS eller MMS via Bluetooth? En kamerat av meg har fått seg Nokia N-gage. Nå lurer jeg på : - finnes det filesend-program til n-gage? - kan man kopiere inn samme javaspill som på min telefon? (*.jar) - finnes det andre kule programmer til N-gage som gjør morsomme ting over USBen? Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 - kan man kopiere inn samme javaspill som på min telefon? (*.jar) nei nei nei Java er såkalt plattform-uavhengig, men bare i teorien. NGage-spillene bruker Nokia API (Series 60 API) og T610 støtter ikke disse, kun andre Series 60-mobiler. Lenke til kommentar
shezz Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Det var ikke det jeg mente. Jeg lurte på om n-gage støtter java-spill? Jeg fatter jo at n-gage spillene ikke funker på t610. Jeg er ikke helt hjernedød.. Svar på de andre spm-ene også!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Som sagt, NGage støtter Series60 javaspill.. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 med float's media control kan du gjøre endel med telefonen, men ikke sende mms (enda) http://sourceforge.net/projects/fma Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvorfor skal du sende sms og mms over BT? DU kan jo sende bildene over BT. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det var ikke det jeg mente. Jeg lurte på om n-gage støtter java-spill? Ja, den støtter vel java spill, men java spill laget til n-gage, 3650, 6600, 7650 etc ville ikke fått plass på den lille skjermen til T610... Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 men java spill laget til n-gage, 3650, 6600, 7650 etc ville ikke fått plass på den lille skjermen til T610... Stopp en halv Javaspill lages ikke med en definert skjermstørrelse, man bruker masse små tiles (ofte 16x16 pixler) som settes sammen av mobilens java-motor. Men, når det er sagt så har T610 selvsagt endel begrensninger i forhold til andre java-mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå