trustern Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 XP jaja... skulle virke fint... Satt opp et mininettverk m en stasjoner og en laptop... Begge med XP (henholdsvis Home og Prof. ed.) Uansett hadde ej store problem. Nettverket fungerte, men kvar gong laptoppen vart skrudd av so kobla den kjære stasjonere PC'n sej frå internett... Og d gjekk ikkje å koble til igjen uten en re-start... Men uansett so klarte ej å brenne opp thunderbirden og måtte invistere i en XP 1600+... Fortsatt samme problem, men då ej klokka fsb'n opp litte granne so funka netverke ganske bra... Kobla sej fortsatt ifra, men d går ann å koble sej til igjen.... Jaja, skjøna ingenting ej :wink: men men so lenge d funka... Lenke til kommentar
aschj Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Forstår ikke helt hva du skriver. Kan noen oversette til bokmål? :smile: Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg synes du roter litt, det var først prat om nettverk. Så begynner du å blande cpu en inn i dette. Bare for og gjøre en ting klart så har cpu'en ingen ting med det å gjøre. Jeg har aldri hatt noen problemer med å sette opp nettverk i XP. Jeg tror det har mere med brukeren å gjøre, enn systemet! :smile: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Oversatt betyr dette = Jeg har ikke peiling på hva som er feil, har heller ikke tenkt å si nok til at noen kan hjelpe meg. Hahaha. Oversettelse slutt. :grin: :grin: Mvh kjello2 Ja, og forresten, dette KAN BARE ikke ha noe med din cpu å gjøre. I så fall er noe seriøst feil der borte... _________________ Lian Li kabinett Abit KT7A Athlon 1400 @ 140 x 10 Zalman 6000 CU-AL( stille takk) 640 megabyte sdram @ 140mhz Geforce 3 TI 200 @ 245/495 Terratec DMX Xfire 1024 80 gigabyte WD Caviar ADSL 1024/256 [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-03-03 20:29 ] Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 var det virkelig bare jeg som skjønte hva han sa? men uansett var det ett underlig problem :wink: tror ikke CPU hadde stort med det å gjøre likevel da hva slags tilkobling til internett har du da? PS: bruk bokmål så får du flere seriøse svar :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 etter det jeg skjønte så koblet internet seg av når du slo av laptopen? sikker på at ikke internetten var koblet i laptopen?? :smile: Lenke til kommentar
trustern Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Jajaja... får prøve bokmålet da (selv om jeg hater det)... Husker ikke hvem som oversatte det, men det stemmer at jeg ikke har peiling på hva som er gale eller på hva som er rett i dette tilfellet... MEN TING ER SOM FØLGER: -Har to maskiner (en laptop, en stasjoner) -Har INGEN hub/router, men derimot 2 netverkskort i den stasjonere pc'n -kobler laptoppen til internett gjennom den stasjonere pc'n PROBLEM: -når laptoppen kobler seg til/fra nettverket så må jeg re-starte den stasjonere pc'n får å få tilgang til internett igjen! (skjønte flere det nå) drit i d med CPUn [ Denne Melding var redigert av: trustern på 2002-03-04 02:39 ] Lenke til kommentar
trustern Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Er det noen som er oppe snart eller? Jeg går og legger meg... ER jo trossalt 6 timers tidsforskjell men men... God mor'n der borte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå