anonymf4b Skrevet 6. august 2018 Forfatter Del Skrevet 6. august 2018 Ta kontakt med leverandøren og forhør deg. Kan nesten virke som det er to målere du betaler for. Vi har vært inne på tanken, men har fått bekreftet målernummeret Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Det skulle jeg gjerne ha gjort, men etter at vi nå har skiftet strømleverandør, så har de slettet brukeren, så da blir det litt vanskelig Du skal ha tilgang til nettleverandør uansett. Jeg bruker ikke min nettleverandør til strøm men kan fortsatt logge meg på. Skal også stå hos din strøm leverandør, på faktura osv. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Har nettopp fått ny måler og der kan jeg se hvor mye jeg bruker per time, så om dere har tilsvarende, slå av sikringer og finn ut hva som bruker strøm Viss økningen begynte når dere fikk ny måler så kan de ha stipulert feil før og holder på å rette opp feilen, noe som skal stå på fakturaen Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Det er jo bare å gå inn på Hafslund på https://www.hafslundnett.no/ (dersom dere bor et sted de eier nettlinjene) og sjekke forbruk der. Målernummer står på AMS-måleren. Eller Trønderenergi dersom dere bor der. Eller et annet sted. Få oversikt over hvem som er netteier, hvor mange KWH dere bruker pr mnd, og så sjekker dere med strømselskapet hva dere betaler i strømpris. Spotpriser ligger på 61-65 øre pr KWh i dag. Pluss nettleie og fastledd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå