IceBlitz Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Titanfall 2 Takk for anbefaling Visste ikke at det hadde singleplayer og når det sies at den er så bra så må jeg jo bare prøve. Har hatt lyst å spille noe slikt helt siden jeg spilte SHOGO Mobile Armor Division når jeg var liten Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Takk for anbefaling Visste ikke at det hadde singleplayer og når det sies at den er så bra så må jeg jo bare prøve. Har hatt lyst å spille noe slikt helt siden jeg spilte SHOGO Mobile Armor Division når jeg var liten Bare å kjøpe! Du burde finne det ganske så billig rundt omkring nå. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 (endret) Bare å kjøpe! Du burde finne det ganske så billig rundt omkring nå. Kjøpt for 80kr på G2 Play nettopp Endret 8. august 2018 av IceBlitz Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Kjøpt for 80kr på G2 Play nettopp Ingenting å si på den prisen! Håper du liker spillet da Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 No One Lives Forever 1 og 2: http://nolfrevival.tk/ Tusen tusen tusen takk! har nolf1 orginalt, men har ikke kunne spille det på mange år. Ingen tvil om hva jeg skal i kveld 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Tusen tusen tusen takk! har nolf1 orginalt, men har ikke kunne spille det på mange år. Ingen tvil om hva jeg skal i kveld Ble ferdig med spillet for noen dager siden, fantastisk spill! Desverre hakker NOLF 2 noe jævlig(ikke FPS bare hakking) Så mye at jeg har vondt i hode i dag selv om jeg spilte det sist i går. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Ble ferdig med spillet for noen dager siden, fantastisk spill! Desverre hakker NOLF 2 noe jævlig(ikke FPS bare hakking) Så mye at jeg har vondt i hode i dag selv om jeg spilte det sist i går. Ser ut som om det er andre som sliter med det samme, mange løsninger her https://www.google.no/search?q=nolf+2+stutter&oq=nolf+2+stutter&aqs=chrome..69i57j0l2.1676j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå