Gå til innhold

Google har startet utrullingen av Android 9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt poeng. Jeg tar gjerne en android 9.x i ventetiden som mellommåltid selv :)

Mest pga. at mobilen min har så lite RAM og lagringskapasitet. Mobilen jeg sitter med nå, er ellers et klenodie hva angår størrelse, pålitelighet med mere.

Endret av G
Lenke til kommentar

Android 9 vil også gå under navnet Android P. Er så imponerende nyskapende og utrolig avansert at det er neste generasjon Android med nye funksjoner man aldri har hatt før. Kunstig intelligens, søking i lyd filer og video filer på Google på samme måte som med tekst. Få smartmobilen til ringe opp og snakke med menneskelig stemme og intelligens uten at du selv gjør det. Få mobilen og nettbrettet til snakke som deg eller en kjent person. Det vil kun trenges 3 minutter med diverse setninger innlest for gjenskape din egen stemme. Få alle SMS meldinger og tekst ellers lest opp med din stemme eller en kjendis sin stemme. Neste generasjon av spill og apper for Android. Apple vil slite enormt fremover og bli overkjørt.fullstendig. Google lanserer nå også sin egen Android datamaskin nettbrett Chromebook 16 med skjerm på hele 16 tommer og 4K oppløsning med sAndroud 9 / P..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...