-Q6MO3JCX Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) Hei , har akkurat kjøp ny pc og skjerm. har et gtx 1080 og en Asus skjerm. Bruker en Display port på skjermen som skal kunne brukes på 144hz https://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/ASUMG248QR/asus-mg248qr-24-gamingskjerm-sort Endret 6. august 2018 av -Q6MO3JCX Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Er du sikker på at du har Dual link DVI?Jeg ville ha gått for displayport uannsett. Lenke til kommentar
-Q6MO3JCX Skrevet 6. august 2018 Forfatter Del Skrevet 6. august 2018 Er du sikker på at du har Dual link DVI? Jeg ville ha gått for displayport uannsett. Ser det pat jeg bruker display port. har det noe å si? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Bare så vi ikke misforstår hverandre:Du fant ut nå at du har koblet ksjermkort og skjerm med displayport? Lenke til kommentar
-Q6MO3JCX Skrevet 6. august 2018 Forfatter Del Skrevet 6. august 2018 Bare så vi ikke misforstår hverandre: Du fant ut nå at du har koblet ksjermkort og skjerm med displayport? ja, var en kompis som kobla til skjermen. Men har koblet til displayport. men den skal vell kjøre 144hz Lenke til kommentar
lals Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Du må velge alt skjermen skal være 144 hz. Høyreklikk på skrivebordet og velg skjerminstillinger - avanserte skjerminstillinger - egenskaper for skjerm 1 - skjerm - velg så 144hz Lenke til kommentar
-Q6MO3JCX Skrevet 6. august 2018 Forfatter Del Skrevet 6. august 2018 Du må velge alt skjermen skal være 144 hz. Høyreklikk på skrivebordet og velg skjerminstillinger - avanserte skjerminstillinger - egenskaper for skjerm 1 - skjerm - velg så 144hz Takk det løste problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå