HalvBon Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Er vidaxl.no en butikk man skal være forsiktig med? Har bestilt varer fra dem for en tid tilbake, men varene foreligger ennå ikke! Til å begynne med svarte de raskt på mail, nå får jeg ikke svar når jeg etterspør forsendelsen. Kan det vært at jeg er blitt utsatt for svindel? 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Så litt shady ut de greiene der, men betalte du med Paypal? Isåfall så får du nok pengene tilbake hos dem om det skulle vise seg å være svindel. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Vanligvis kjenner man igjen svindel ved at prisene er unaturlig lave, men her er det omvendt. Hvilken idiot betaler 500+ kroner for en USB-kabel, eller 1200 kr for en bærbar CD-spiller? 1 Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 https://prisguiden.no/butikker/vidaxlno 3 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Har bare kjøpt en ting der, og det var sånn klatre- og klorestativ til katt. Det tok kanskje 2-3 uker før det kom, men var helt greit når det kom. Ser de har sånne portaler/innganger til hage. Det er planen å kjøpe til våren igjen. Lenke til kommentar
HalvBon Skrevet 6. august 2018 Forfatter Del Skrevet 6. august 2018 Jeg har fått opplyst at det er Postnord som er deres godsbefrakter, jeg tar kontakt med dem i morgen og hører hva de har å si. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 De har sertifikat fra Let's Encrypt. Med andre ord er de ikke superseriøse i hvertfall. 4 Lenke til kommentar
HalvBon Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 De har sertifikat fra Let's Encrypt. Med andre ord er de ikke superseriøse i hvertfall. Det skal være sikkert Seriøse firmaer opptrer ikke slik som dette firmaet gjør: Først fikk jeg beskjed om at forsendelsen ville bli overtatt av transportør i løpet av dagen. Jeg fikk også en lenke for sporing av pakken som ledet til ei blank side; siden hadde bakgrunnsfarge, det var alt! Da jeg meddelte dette, fikk jeg en lenke som ikke virket! Lenke til kommentar
HalvBon Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 Postnord har nå bekreftet at forsendelsen kom i deres system rundt kl 21:00 i går kveld og at den nå er "under transport" til meg. Jeg venter og ser. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Postnord har nå bekreftet at forsendelsen kom i deres system rundt kl 21:00 i går kveld og at den nå er "under transport" til meg. Jeg venter og ser. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Engangskode Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 De sender normalt fra utlandet til Norge fra svære lager, det skal visstnok være et internasjonalt firma somehow. Du får varen (til slutt) normalt men virker ikke som de har peiling på kundeservice eller noe mer en å få inn penger.. Lenke til kommentar
Nils Buverud Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Har kjøpt mye der, særlig på auksjon, og har bare gode erfaringer med det firmaet! Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Har kjøpt en vare via cdon nå som de skriver selges via vidaxl. Jeg måtte oppgi kredittkortinformasjon (eller visa, valgte kredittkort), men ble ikke trukket, og har nå fått faktura fra "qliro" i e-post med returadresse Etterstad i Oslo. Har lyst til å ringe i morgen for å bekrefte informasjonen men regner vel med at dette ikke er noe svindel. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Nils Buverud skrev (På 14.11.2019 den 16.06): Har kjøpt mye der, særlig på auksjon, og har bare gode erfaringer med det firmaet! Er alltid så tillitsvekkende og troverdig når noen kun registrerer seg for å si noe positivt om et selskap på et forum. 7 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Har kun kjøpt et balkongbord der. Varene kom raskt nok, levert på døra av postnord. Men selve bordet var jo ødelagt. Gadd ikke styre med å levere det tilbake, så fikset det selv. Endret 1. desember 2019 av coffeee Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Har handlet 2 ganger der, ikke noe problem. Varene kommer fra utlandet, derfor kan det ta litt tid. 1 Lenke til kommentar
Fiola Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Jeg har handlet der - en gipsplateheis - minst ett par år siden nå, brukte PayPal, og det tok litt tid, hvorpå jeg ble skeptisk, men ble deretter helt fornøyd med både varen og handelen! ? 1 Lenke til kommentar
Tortom Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Vil du unngå å bli SVINDLET, unngå dette firmaet. Svindel er en viktig del av firmaets service overfor kunder, i tillegg til at produktene de selger er av dårlig kvalitet. Har selv sendt sak til Forbrukerrådet, noe jeg antar firmaet er godt vant med Lenke til kommentar
Tortom Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 MESTER I SVONDEL - VidaX!. Tilbyr rabatt på skadd vare, men ut btaler den aldri, selv etter ca etterlysningrr. Firmaet bryr seg heller ikke om lov og rett, har endtet rabatten som ble avtalt flere ganger i ettertid. DET ER UNDERLIG AT SLIKE FIRMA KAN HOLDE PÅ Å SVINDLE VANLIGE KUNDER, UTEN AT MYNDOGHETER STOPPER DET. AT NOEN KAN JOBBE DER ER OG UNDERLIG, KANSKJE DE FÅR BONUS FOR ANTALL SVINDLEDE OG IKKE FOR ANTALL FORNØYDE KUNDER . DET FINNES BARE ET RÅD, ØNSKER DU Å IKKE BLI SVINDLET - HANDLE ALDRI DER Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 (endret) Ja, best å passe seg for SVONDEL. Hva er dette, Nykontokrigen? Endret 21. mai 2020 av hekomo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå