wyswyg Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg skulle ha byttet impeller på en yamaha 15 hk påhengsmotor Har skrudd ut de 4 bolter og skruen for gear, har hatt flere til å se på det , som har gjort dette før. Men jeg får ikke ned undervannshuset, det sitter som klistret mot stammen, Det jeg nå lurer på er om akselen som går opp i motoren kan ha kilt seg. Vurderte å sette motoren på hodet å fylle stammen med olje. Er der noen som har en ide om hva som kan gjøres? motoren er nok 15+ år, men ikke så mye kjørt, og er nok aldri blitt demontert slik før, impelleren kan nok være orginal Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 12. august 2018 Forfatter Del Skrevet 12. august 2018 Noen som har en ide om hvorfor den sitter, er det mulig at akslingen som går opp i motoren har kilt seg fast, er det noen som har andre teorier eller løsninger for å demontere dette? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Jeg ville prøvd å spørre på baatplassen.no i steden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå