Eccentric Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 (endret) Hei, Jeg så at det var flere som leter etter en casual plass, en ingame community hvor folk kan henge fremover for å finne andre norske spillere. Prøvde å lete selv og kunne ikke finne noen for Horde siden. Jeg har nå tatt på meg å opprette en egen Community for Horde og håper flere kunne tenke seg å bli med. Her er lenken til Norsk WoW Horde Community: https://www.worldofwarcraft.com/invite/dldRm2U0Bq?region=EU&faction=Horde Paste invite inn i WoW under "Join or Create Community" fra Guild and Communities. Dette er en åpen Community for nordmenn. Alle kan bli med. Vær vennlig å følg disse enkle reglene: 1. Snakk norsk2. Hold det WoW relatert3. Hold god tone i chat Send meg gjerne en PM ingame om dere har forslag eller spørsmål. Mvh Eccentric Endret 8. august 2018 av Eccentric 2 Lenke til kommentar
Eccentric Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 Liten oppdatering. Ser ut til at vi begynner å få flere folk inn fra forskjellige servere, det er bra! Omtrent 40stk nå i Comm i etter første dagen. Håper flere vil se posten her på diskusjon.no og på offisielle WoW EU Community forumet. Lenke til kommentar
Eccentric Skrevet 11. august 2018 Forfatter Del Skrevet 11. august 2018 Hei folkens. Dette er muligens den største åpne norske Horde Community gruppen der ute. Vi har nå nesten 200 medlemmer og ofte 20+ online, med sannsynlig langt flere til BfA. Kjempekult at så mange har funnet frem. Ser dere ingame. Lenke til kommentar
Eccentric Skrevet 23. august 2018 Forfatter Del Skrevet 23. august 2018 Vi er nær 300 medlemmer om ikke mer allerede. Det har vært 50-70 spillere online samtidig i Community den siste uken. Fint sted å finne norske til dungeons, mythic+ og raids når dette kommer onsdag 5 september! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå