LarZen Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 (endret) Så jeg har en Asus MX279H. Har kjørt den på 60Hz i alle år. Men så ser jeg nå i spec informasjon at den klarer opp til 76Hz? Får ikke noe slikt valg under Nvidia settings og muligheten til å lage en "custom resolution" er grå. Googlet litt og fant ut at andre har fått den opp til 75Hz. Men jeg skjønner ikke hvordan utifra hva jeg har lest når jeg ikke får gjort det i Nvidia kontroll panelet... Endret 6. august 2018 av LarZen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Husker jeg overclocka min gamle skjerm som bare støtta 60Hz til å kjøre på 72Hz eller noe slikt. Merka stor forsjell. Dette var med AMD driver men jeg måtte trikse litt for å sette opp en "ulovelig" profil. Søk på nvidia display overclock eller noe slikt så finner du sikkert ut. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Så jeg har en Asus MX279H. Har kjørt den på 60Hz i alle år. Men så ser jeg nå i spec informasjon at den klarer opp til 76Hz? Får ikke noe slikt valg under Nvidia settings og muligheten til å lage en "custom resolution" er grå. Googlet litt og fant ut at andre har fått den opp til 75Hz. Men jeg skjønner ikke hvordan utifra hva jeg har lest når jeg ikke får gjort det i Nvidia kontroll panelet... Har du sett om den er grå når du ikke har valgt oppløsning? Hos meg er den mulig å velge med en gang control panel er lastet, og jeg velger "Change Resolution", men om jeg trykker på en av oppløsningene listet, så endrer "custom resolution" til grå. Jeg kan velge "Apply" eller "Cancel" på oppløsningen som er highlighted. Og om jeg da velger "Cancel" blir "custom resolution" velg bar igjen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. august 2018 Forfatter Del Skrevet 6. august 2018 Har du sett om den er grå når du ikke har valgt oppløsning? Hos meg er den mulig å velge med en gang control panel er lastet, og jeg velger "Change Resolution", men om jeg trykker på en av oppløsningene listet, så endrer "custom resolution" til grå. Jeg kan velge "Apply" eller "Cancel" på oppløsningen som er highlighted. Og om jeg da velger "Cancel" blir "custom resolution" velg bar igjen. Det virket ikke hos meg. Men jeg slo av DSR under 3D instillinger og da gikk det. Klarer å få den stabilt opp til 72Hz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå