Gå til innhold

Hva synes dere om Rotk ?


Uderzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes at den var den beste av alle tre. Eneste som trakk ned var at en forbanna fjortiss som ikke har kommet i stemmeskiftet holdt på å komentert alt i slagscenene :angry: . Hadde han sittet litt nærmere så hadde jeg kaldt kvelt han. :devil: satt en plass bak og 5 seter til siden. ARGH. Men som sagt filmen var usedvanlig brilliant :D

 

edit: hvorfor må alle fjortissene prate under en film?

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Edit: hvorfor må alle fjortissene prate under en film?

Aner ikke, men de fortjener pryl. Hver gang jeg går på kino for å se en film jeg har gledet meg til så er det en gjeng idioter som sitter og kommenterer. Under Kill Bill var det en gjeng idioter som snakket høyt om at Uma burde hatt uzi. ****** meg så ARGH! Måtte de brenne.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt til å se premiera og hadde billet, men den solgte jeg (ga 75 for den, solgte for 90). Jeg fant ut at det kansje hadde verdt en ide å se del 2 før del 3. Så da må jeg låne del 2 på dvd å så gå å se del 3 på kino en av de nermeste dagene. Håper den er bra........

 

EDIT: Har nå akkuratt verdt å sett den. Den var jo bra den, men det var en gjeng som virka som hadde slått seg smammen å arangerte klapping mange ganger under filme, noe som iallefall greide å irritere meg. Ellers var det en bra film.

Endret av Yezz`
Lenke til kommentar

jepp nå har eg vært på frokostforestillingen, og kan ikke si annet enn at jeg ble imponert, denne filmen fikk ihvertfall fram hele følelsesregisteret i meg, alt fra :love: til :yucky: , den var skikkelig storslått og godt redigert, timene gikk altfor fort. Det var skikkelig jubel i salen og voldsom klapping til enkelte replikker og handlinger, men det var bare gøy, man kunne ikke la være :) må ihvertfalll se den engang til på colosseum. Hmm når jeg tenker over det har jeg ikke sett LOTR andre steder enn på colsseum :mrgreen:

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Var på et slikt marraton, satt ca. 11 timer i en kino sal.

Var en gjeng som starta å klape under de første filmanne og de klarte å få med seg flere, greit at de klapper under de første, for de har jeg jo sett. Men nå folk begyner å klappe undre den siste er det SYKELIG iriterende, det forstyrra.

Uttrykket at film er best på kino er bare tull. På kino blir man forstyrra av fjortiss oppførsel til folk og godteri knitring å slikt. Mye bedre med surund og prosjektor hjemme, for de som har det, skulle hat penger til det gitt.

 

 

Blei ikke så happy over denne filmen som over de andre, grunnen til det er nokk at jeg har lest bøkanne etter jeg så toern, så nå viste jeg alt som ville skje. Siden jeg hadde oest bøkande tokk jeg meg faktisk i å sitte å ergre meg over feil i filmen :ermm:

 

 

 

 

 

Når Legolas tokk en hhh.. elefant saken og når de spøkelsenne kom var det mange som begynte å le litt og tydlig vis syntes det var dårlig. Hvis de ikke liker det så får de vel la vær å se slikt. Skulle tro 3/4 av salen ikke viste at alver kan holde ballansen så bra.

Lenke til kommentar

Synes den var utrolig bra, den beste av de tre IMO. Den hadde liksom elementer fra Ringens Brorskap og To Tårn, med mye nytt også. Likte også det Peter Jackson gjorde med slutten, selv om det ikke var helt etter boka.

 

Er enig i at det er irriterende når folk klapper, det ødelegger stemningen :angry:

Endret av sebdude
Lenke til kommentar

Heldigvis har ikke fjortisene funnet ut at de kan plage meg ved å klappe i Kristiansund enda...

 

Utrolig bra film!!!

Var også veldig lojal mot boka, og der hvor den endra ting i boka kan jeg stort sett forstå det. 250 sider er vanskelig å få inn i en film på 3 timer og 20 min. Er ikke av dem som gjør noe stort opprør fordi Sarumann ikke er der, den scenen kan jeg godt vente med til extended.

 

En av de få tingene jeg savnet var litt mere om Eowyn og Faramir og historien om Helbredelsens Hus. Der kunne Viggo vist at han ikke bare er en kriger også...

 

Også kunne de jo latt være å få den hovedorken til å ligne på en svamp da...

 

Men alt i alt må den vel være den beste i trilogien, og trilogien svever opp i mitt sinn som den beste som finnes, godt etterfulgt av Star Wars OT. ROTK som selvstendig film er også muligens det beste jeg noensinne har sett!

Lenke til kommentar
Synes denne var den beste av de tre. Også den morsomste (Pippin, Gimli og Gollum spesielt), så jeg ser den igjen i morgen. Trist at det er slutt. :cry:

Uff, jeg liker ikke helt måten folk har forstått Gollum på. Han skal være tragisk, ikke morsom. PJ kunne godt fremstil han litt mer alvorlig og, vel, tragisk! Men men, filmen var jo fantastisk (så den på førpremieren) så jeg skal ikke klage..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...