FB.093090871808135 Skrevet 5. august 2018 Rapporter Del Skrevet 5. august 2018 Har over lengre tid lurt på hvorfor menn går med ringer i ørene og har oppsatt hår. For meg virker det litt femi at menn gjør dette, men det kan være for jeg er litt konservativ på dette området og har passert 40. Synes disse tingene høre damer/jenter til ikke menn/gutter. Ønsker å høre hvorfor enkelte menn/gutter bruker dette. Ps! Usikker om dette er rett forumtråd. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. august 2018 Rapporter Del Skrevet 5. august 2018 Sånn her du tenker på? Isåfall så er det fordi hipsterne har gått fra skjerf, goatee og Wayfarer uten styrke til dette ila de siste par årene. Ikke mer spesielt enn det Lenke til kommentar
FB.093090871808135 Skrevet 6. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2018 Ja, er dette jeg sikter til. Lenke til kommentar
AndreaNord Skrevet 8. august 2018 Rapporter Del Skrevet 8. august 2018 Er vel bare en smaksak regner jeg med! Jeg syns da menn (og kvinner) skal få lov til å gå som de vil! Og personlig har jeg ikke noe i mot bildet over... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. august 2018 Rapporter Del Skrevet 22. august 2018 Mote, ikke alltid lett å forstå seg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå