bratti Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har en noe sliten Ericsson r380s, i går da jeg satt den til lading etter at batteriet var flatt kom det kun opp følgende melding: "File system error - Your phone is corrupt, reformat and lose all data?" Taster jeg No slår den seg kun av, tør ikke taste Yes i frykt for å slette all data lagret på telefonen. Har lagret all informasjon på telefonen og ikke på SIM kortet. Formaterte også hardisken på pc`n i forrige uke så backupen av dataene på telefonen er borte. Skal uansett kjøpe P900 nå men dataene på min gamle r380s hadde vært veldig kjekt å ha. Noen som har gode løsningsforslag til å få fatt i dataene lagret på min r380s ? Bratti Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tror du sitter i en merkelig knipe der ja, anbefaller å dra på et godkjent mobil-verksted Lenke til kommentar
bratti Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Snakket med Ericsson support i går og ble henvist til serviceverksted da de heller ikke hadde hørt om feilmeldingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå