uGn Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Trenger noen plissegardiner med dimm 60cm brede og 200cm lange. Hvor kan man få kjøpt slike uten å gi en halv arm for de? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90369507/ Lenke til kommentar
uGn Skrevet 5. august 2018 Forfatter Del Skrevet 5. august 2018 Har vært innom og sett på den der, men den er dessverre uaktuell da den er altfor simpel. Det er bare 'papp' man henger i vinduet. Ikea har dog en modell som kunne vært interessant, trippevals, men den kommer i en farge som ingen av de andre modellene deres kommer i. Noe som gjør at det vil være forskjellige farger på plissene og det utgår. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Jysk har ganske ålreit kvalitet. Kan kuttes ned et par cm i størrelse på sidene enkelt osv. Bare noen hundrelapper og. Lenke til kommentar
uGn Skrevet 5. august 2018 Forfatter Del Skrevet 5. august 2018 Stemmer, jysk har jeg sjekket. Problemet er at i lengden jeg trenger har de ikke noe mindre enn 90cm brede, som maks kan kappes 6.5cm per side (77cm igjen). Så jysk funker heller ikke. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Skjønner. Skal de på vinduer ned til gulvet feks? Eventuelt kan du jo vurdere hvor viktig det er at de kan lukkes helt igjen. Jeg brukte de feks kun halvveis opp for å få mer privatliv fra naboer. Om du vil spare noen kroner er jo det en løsning å droppe muligheten til å lukke dem helt igjen enten oppover eller nedover og ikke kjøpe riktig lengde. De fra Jysk festes kun med tau så det vil ikke se rart ut heller. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Ja, problemet til Ikea at de har for mange varianter som ikke går an å kombinere Hadde vært en stor fordel om de holdt seg til samme farge på varene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå