Aeternus Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Som Topic sier. Har nå en Enermax 431w. Er i grunn ikke noe fornøyd med den. Trenger en krafitg og stillegående PSU. Noen Anbefalinger? Lenke til kommentar
ennyen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Enermax 550W bruker jeg til min vapo og er fonøyd med den. Trur ikke du skal bry deg så mye med støyen fra psu'en, vapochill vifta overgår den uansett. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Kunne tenkt meg en som var litt kraftigere på +12v. Om jeg ikke tar feil kjører Enermax max 18A der. Har sett PSU`r som ligger på over 25A på 12V Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kikk på levicom Visible Power på www.3dfxcool.no. Den leverer 32 ampere på +12V linja. Koster 999,- og ser i tillegg dritfet ut Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hvorfor ikke bare gi vapoen spenning fra et gammalt at power? skifte vifte i det du allerede har.. funker fett det.. gjort det selv for å teste. liker nicket ditt veldig godt forresten. kryssning av blood red throne og einherjer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå