lappå Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Hvor kan man få tak i vape juice med nicotin i Norge? Pleide og kjøpe vape juice fra dampshop.no men de har sluttet med det. Plis svar vis du vett hvor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Spør her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1779819 1 Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Hvor kan man få tak i vape juice med nicotin i Norge? Pleide og kjøpe vape juice fra dampshop.no men de har sluttet med det. Plis svar vis du vett hvor ALLE vape butikker selger vapejuice med nikotin... de kan ikke lovlig selge e-juice med nikotin så de gir det gratis istedet. nå har jeg bare vert i 2 vape butikker, men begge hadde samme dealen, du velger en smak du liker, så spør du om de kan fylle på den styrken nikotin du vil ha. Det gir det gratis. 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Du har bare vært innom to butikker og konkluderer så med med at ALLE gjør det samme? Oookeeeiii..... Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Du har bare vært innom to butikker og konkluderer så med med at ALLE gjør det samme? Oookeeeiii..... Spurte begge om hvordan de kommer rundt regelen om nikotin og de begge sa at det er slik de alle gjør det.... DERFOR konkluderer jeg med at alle gjør det samme. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Fair 'nuff, men da har du blitt løyet til. Jeg har vært innom én butikk mer enn deg og ingen av dem tilbød noe slikt. Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Ikke "alle" sjapper med salg av juice tilbyr nic. lengre, etter gj. regelverk. MEN, som privatperson kjøper du inntil 100ml med nikotin lovlig, nemlig som eget medisinsk testutprøving. Jeg kjøper fra Kypros, og en fl 100mg/100ml (PG) koster omkring 280 NOK inkl fraktutgifter, og er under kr 350.- mva-fritt. Hvorfor gå rundt bekken -etter vannet? Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Inntil juice med nic blir lovlig i Norge: vapeclub.co.uk Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Hvordan får dere tilfredstillit nikotinbehovet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå