robertaas Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Har vært i Tokyo i September, Juni og Januar, i juni vare det greit å løpe fra by til by etter yr.no, september var mer lax. https://www.japan-guide.com/e/e2277.html Man har flere regntider i Japan. Etter den på forsommeren starter det en ny en hvor det regner enda mere og det er større risiko for typhoon, det er bare å sjekke statistikken jeg linket. Kall det gjerne regnsesong og typhoon-sesong, men i snitt regner det mest i september. Selvsagt er det mulig å oppleve noe annet enn det man skulle gjort ifølge statistikken. Selv har jeg opplevd knallvær med 20 grader og begynnende kirebærblomstring i Tokyo i februar, men det er på ingen måte normen. Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 30. august 2018 Forfatter Del Skrevet 30. august 2018 Tusen takk til alle som svarte! Det var veldig nyttig for meg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Så å si alle nyere telefoner er quad-bands så det skal ikke være noe problemer å bruke telefonen din i Japan. Når det gjelder kostnader for bruk av det med norsk abonnement er det i og for seg besvart over. Har du kontaktlisten i G-mail, via Apple eller tilsvarende steder kan du enkelt legge til +47 først på alle norske telefonnumre slik at telefonlisten kan brukes uansett hvilket land du er i. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Quadbands har bare betydning for 2G (GSM) og 3G (UMTS). For 4G er det mer komplisert fordi 4G brukes på 20+ frekvensbånd. Hvis jeg husker rett vil du finne mye nyttig info her: frequencycheck.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå