kag Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg føler meg pliktig som den genuine Futurama guruen jeg er å varsle ifra om at Futurama sesong 4 har kommet ut. Det er riktig nok en stund siden, men jeg har ikke kommet meg til å poste noe om det før nå. Den kan jo hende at noen ikke har fått den med seg enda. Skal du kjøpe det nye bokssettet over nett vil jeg anbefaler dvdon. I snitt femtilappen billigere enn i butikken, og kort leveringstid. Lenke til kommentar
kag Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Skulle bare mangle Lenke til kommentar
Fry Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 sesongen hadde jeg forhåndsbestilt og fra dvdon.com, og blei ikke skuffa Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 W00t det ble jul i år også gutta! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Jeg får denne i julegave. Gleder meg som pokker! Trist cover, mtp sesong 3. Endret 22. desember 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå