Capless Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 For en stund siden hadde jeg mulighet til å bruke RCS i messages appen men kort tid etter forsvant den funksjonen. Er det flere flere med komplett/telenor abonnement som har lagt merke til dette? Lenke til kommentar
Xan86 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 For en stund siden hadde jeg mulighet til å bruke RCS i messages appen men kort tid etter forsvant den funksjonen. Er det flere flere med komplett/telenor abonnement som har lagt merke til dette? I følge en facebookgruppe for de som tester SMS+(RCS) hos Telenor, så er det koblet ut, da det er en feil på tjenesten. Denne beskjeden ble lagt ut i starten av juli. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Just asking: jeg har Nokia 8 med Telia. Hvordan ser jeg at RCS er aktiv? Lenke til kommentar
Xan86 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Just asking: jeg har Nokia 8 med Telia. Hvordan ser jeg at RCS er aktiv? Du må bruke Android Messages som meldingsapp. Hvis det er aktivert, så står det ikke sms/mms under sendpilen. I tillegg så står det chat i meldingsfeltet, før du begynner å skrive (den du sender til må også ha SMS+/rcs aktivert). Hvis det ikke er aktivert, så finner du valg for å aktivere det under innstillinger og avansert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå