Snylter Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Hunder og mennesker er ikke det samme, det er ulike arter. Jeg har både praktisk erfaring og teoretisk kompetanse på feltet forresten. Katter har jeg lite erfaring med utover at jeg har oppfattet at de ofte opptrer som skadedyr. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Det tror jeg ingenting på. Beklager. Det at du kaller katter skadedyr diskvalifiserer alt du har si om dyr.Det er ferdnigsnakket også, er ikke noe jeg er villig å diskutere. Du kjenner tydeligvis ikke noe særlig til dyr generelt.Edit: I katters forsvar, de er nyttedyr. De ble spredt rundt i verden pga vikinger som hadde dem på skipet for å ta seg av nettopp skadedyr. Gjør litt research før du uttrykker deg om ting du tydeligvis har absolutt null peiling på. Katter valgte også å være med oss av fri vilje, det er diskuterbart om de faktisk er menneskets beste venn, ikke noen vi har måtte temme og avle frem til å være en beskyttende familiehund. Uten katter hadde vi slitet. Det er en grunn til at du ser bokser med rottegift overalt i nabolag. Endret 16. august 2018 av BuffyAnneSummers 2 Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Interessant at katter blir trukket inn her. Katten min går stort sett bak meg når vi går tur. Jeg er veldig usikker på om dette er riktig eller galt, så jeg venter spent på anbefalinger. 5 Lenke til kommentar
kristian Skrevet 16. august 2018 Forfatter Del Skrevet 16. august 2018 Interessant at katter blir trukket inn her. Katten min går stort sett bak meg når vi går tur. Jeg er veldig usikker på om dette er riktig eller galt, så jeg venter spent på anbefalinger. sant nok. Var et spørsmål om en hund ikkje ein katt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå