DonMario Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Har nettopp satt i nytt grafikkort: Geforce gtx 1080 strix Men første gang jeg oppgraderer så visste ikke at jeg måtte slette gamle drivere før jeg byttet. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Hva slags skjermkort har du i dag? Fikk GTX 1070 å fungere med drivere til første genrasjon titan. Men har du AMD eller langt eldre kan det fungere dårlig, sørg vertfall for å ha nyeste driverne. Lenke til kommentar
DonMario Skrevet 3. august 2018 Forfatter Del Skrevet 3. august 2018 Gtx 980 Hadde akkurat oppdatert driverne. Enkleste er vel å sette inn gamle, avinstallere driverne og så sette inn nye igjenn? Er det no annen måte? Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 avinstallere driverne og installer de igjen du behøver ikke og ta ut det nye og sette inn det gamle. Lenke til kommentar
DonMario Skrevet 3. august 2018 Forfatter Del Skrevet 3. august 2018 Når jeg starter pc så står den bare å laster lenge før den viser meny hvor jeg kan velge mellom "feilsøking, tilbakestilling, +" andre ting jeg ikke husker akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå