Tommy Angelo Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Har lagt inn en operatørlogo med FExplorer og nå vil jeg ha tilbake den vanlige Netcom logoen. Finner ikke ut hvor den jeg instalerte ligger. Problemet er egentlig at den logo,n jeg har instalert har en stygg hvit firkant rundt seg,og når jeg har et theme med farge blir det ikke noe pent. Hvis noen vet hvordan jeg kan lage bakgrunnen gjennomsiktig i en bmp eller jpeg fil så gjør det samme nytten. PFT Endret 16. desember 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
bratti Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Prøv med enten å sende CLEARLOGO til 1986 eller BLANK til 1989 Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvilken telefon har du da? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvilken telefon har du da? Hvis du ser nederst i sig'en hans så står det at han har en Nokia 6600. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Fikk det til på den harde måten. Formaterte telefonen . Det må finnes en lettere måte å gjøre det på. Prøv med enten å sende CLEARLOGO til 1986 eller BLANK til 1989 Takk for forslaget bratti men jeg er motstander av slike sinnsykt dyre tjenester, ihvertfall ikke før jeg har prøvd alt annet Lenke til kommentar
TMH Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 www.smssiden.no har en funksjon der du kan få tilbake standardlogoen... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 men hvofor ha netcom logoen ??? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Fordi mine evner ikke strakk til slik at jeg klarte å lage en gjennomsiktig logo Fikk en hvit firkant rundt og det var ikke veldig pent når man har et theme med farge. Orginal logoen forandrer også farge slike at den blir lysere når man har et mørkt theme og møkere når man har et lyst theme. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvis noen vet hvordan jeg kan lage bakgrunnen gjennomsiktig i en bmp eller jpeg fil så gjør det samme nytten. PFT Jeg kan gjøre logoen din transparent, hvis du har den i jpg/bmp format..... Bare PM meg så gir jeg deg mailadressa mi... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 du kan gjerne sende den til meg å (= [email protected] Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Nope, gikk ikke :-( Ikke din feil da Straydog, logoen er god som gull prøvde den i paint + at jeg limte den inn over et annet bilde i word, bare for å teste. Like gjennomsiktig som Camp X-Ray. Det er et eller annet som skjer når du flytter den over på telefonen slik at den teite hvite bakgrunnen kommer tilbake. EDIT Takk for hjelpen Endret 18. desember 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå