steinjarle Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Men hevder Norge fortsatt er topp-prioritert.Jaguar i-Pace blir forsinket. Jaguar skylder på «prioriteringer» Lenke til kommentar
MDG Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 No worries Jaguar. Bilen er veldig stilig. Blir nok mange fornøyde eiere her. 4 Lenke til kommentar
missi Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Hvor mange skal lages hvert år? Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Hvor mange skal lages hvert år?Er snakk om noe sånt som 20.000/år. De kunne nok lagt opp til å produsere flere, fordi det ser ut til å være en bra bil. Nå blir den ikke spesielt betydningsfull globalt sett. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Er snakk om noe sånt som 20.000/år. De kunne nok lagt opp til å produsere flere, fordi det ser ut til å være en bra bil. Nå blir den ikke spesielt betydningsfull globalt sett. 20K pr. år er ganske mye for jaguar. De produserer vel <100k pr. år totalt. 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 20K pr. år er ganske mye for jaguar. De produserer vel <100k pr. år totalt.Greit nok, men det er ikke mye i forhold til andre biler. 20k/år er noe ala produksjonen av Bolt/Ampera-e, som et eksempel. Lenke til kommentar
missi Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Skuffende lavt tall. De kunne sikkert solgt 40-50 000 i året om de ville. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 No worries Jaguar. Bilen er veldig stilig. Blir nok mange fornøyde eiere her.Vi får håpe det. Jaguar (og Land Rover) er ikke akkurat kjent for feilfrie biler... Er snakk om noe sånt som 20.000/år. De kunne nok lagt opp til å produsere flere, fordi det ser ut til å være en bra bil. Nå blir den ikke spesielt betydningsfull globalt sett.Nei, blir litt halvhjertet. De er begrenset av batterier tilgjengelig. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 (endret) Et selskap som lager rundt 100K biler i året, og som velger å skalere etter 25 % av totalen på en ny bil med en helt ny drivlinje, er alt annet enn halvhjertet. Jeg kaller det ganske frisk satsing for et relativt lite bilmerke. Alltids greit å ikke bite over mer enn en man kan tygge.Greit nok at vi kan si nå at resultatet ble så bra at de sikkert kunne solgt mye mere. Men det gjenstår jo fremdeles å se om de selger så mye at de bør utvide enda mere.Dessuten, selger de så mye, så blir den jo ikke så eksklusiv. Det er jo en av ankepunktene mot Tesla Model S og X, det er alt for mange av dem nå, ifølge flere her inne og på andre forum. Endret 7. august 2018 av Snowleopard 1 Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Greit nok, men det er ikke mye i forhold til andre biler. 20k/år er noe ala produksjonen av Bolt/Ampera-e, som et eksempel. Jaguar har neppe noen ambisjon om å bli en ny folkevogn. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå