Cocola Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 En ulempe med Audi er dyr forsikring. Jeg betalte 27 000 i året det første året jeg hadde min a3. Men jeg hadde allikevel valgt den igjen i dag. Absolutt ikke en kjedelig bil hvis du velger litt mer enn 105 hk. Fin å se på er den også! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 240 anbefales ikke om du er lang eller har store føtter.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 240 anbefales aldri. Tiden har gått videre fra de dager. Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Mitt forslag er fornuftig og vil gi TS et minimum av problemer og kostnader utover det normale. De andre bilene som kikkes på er like kjedelige men mindre driftssikre, som sagt er ikke halvgammel diesel noe suksessoppskrift i kalde norge med mye småturer og vinterkjøring. Fra 2011 ble disse 1.6 dieslene vesentlig forbedret. Min 2012 modell har rullet 210.000km, er tunet til 145hk og har enda ikke hatt dyre havarier på den. Men er likevel helt enig med deg, unngå diesel til småkjøring. Anbefales absolutt ikke, jeg kjører 50-60 tusen km. i året, for det meste turer på 3+ timer, så for MEG passer diesel bra. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Honda Accord? Ganske pent utseende og ganske ålreit interiør. Bør også gi deg relativt problemfritt vedlikehold. Forsikringen vil jeg også gjette på er hyggelig sammenlignet med Audi. (Forferdelige felger på denne, så du får prute litt på selgeren her). https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=114500804 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 240 anbefales ikke om du er lang eller har store føtter.. Hvorfor ikke? Jeg er 193cm høy og bruker størrelse 46 i sko, har hatt noen Volvo 240.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå