007CD Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Herre... selvfølgelig trenger man ikke bedre skjermkort. Spillet er jo 6 år gammelt! Vel, spillet er omtrent 5 år gammelt. Uansett, mange har hatt problemer med ATI og CS, jeg er en av dem. Hvis det er bare CS du skal spille, så villge jeg ha valgt GeForce FX 5700, siden FX har en del bedre ytelse i HL/CS og den grafikk motoren. Har du derimot planer om å spille noen andre spill i fremtiden, og kan leve med litt FPS drops en gang iblant (aztec spesielt :/ ) så ville jeg gått for et Radeon 9600XT 128 MB DDR kort. Ikke 256, siden det bare er til bruk i høyere oppløsninger, slik det er nå ihvertfall. Uansett lykke til... Og et lite tips til dere som svarer ATI ATI ATI, ta dere en bolle, Nvidia tar faktisk innpå nå om dagen, selv om de er et lite skritt bak fortsatt. Jeg eier et ATI type kort nå, og skulle jeg kjøpt et kort som BARE skulle vært til CS, hadde jeg gått for Nvidia faktisk, alt utenom det, go ATI. Jeg er ikke noen spes fan av noen av produsentene, har hatt kort av begge to, og aldri vært misfornøyd. Vi sier ATi av en grunn, De har DX9 rullet rundt kjernen sin, NV har ikke sjanse, de må spille på ATi sine regler. Fordi de var sene når Microsoft laget DX9. MEN, dette kan endre seg med DX10 og R420, hvis Nv ikke tar det rolig igjen. For da kan det være ATi sin tur i NV stolen og NV som får DX10 rundt sin kjerne eller det blir nøytralt, vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå