Mala Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Det som gjør dette interessant for min del er at spillet er delvis designet av Richard Garfield som opprinnelig sto bak Magic the Gathering i min barndom. Om spillet er like godt som Magic var på 90-20 tallet så har jeg jo litt forventninger til dette. At spillet er laget i samarbeid med Valve garanterer jo også nesten for at spillet blir veldig bra. https://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Garfield Mitt største problem er derimot at jeg nok veldig lite trolig kommer til å spille det så fremt det ikke blir mulig å spille i VR. Om spillet f.eks blir mulig å spille med folk i SteamVR Home så hadde det vært enormt gøy. Da er jeg med! VR er vel fortsatt såpass nisje at det neppe vil være utslagsgivende? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Etter alle disse årene........så lager de et kortspill Noe slikt ble sagt om Hearthstone, men hey, se hvor dem er idag, TOPP card game. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Noe slikt ble sagt om Hearthstone, men hey, se hvor dem er idag, TOPP card game. It's all subjective Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Og det kunne faktisk ikke vært mere uinteressant for min del. Så grusomt. Ha Ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå