AfterGlow Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Kortspillet Artifact har fått dato.Valve slipper snart sitt første nye spill på flere år Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Gleder meg til å se hvordan de klarer å "stay away from the pay-2-win format", men at du "will be able to buy cards in the marketplace". Spennende å se hvordan de løser det. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Lurer på hva de driver med. Nekter å tro 400 ansatte driver med dette kortspillet. Før så slapp de ny utgave av spillmotoren sin ved hver Half-Life lansering som betydde ny versjon av Counter-Strike også. De satte en standard i industrien for hvert spill de lanserte. Håper de kommer med noe nytt snart. 3 Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Etter alle disse årene........så lager de et kortspill Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Så originalt, det er jo ingen andre som har gjort dette i det siste. I tillegg var det forrige de laget et moba som ikke akkurat var først ute. Hvem eller hva skal de kopiere neste gang? For all del, det blir sikkert et kanonbra spill for de som digger denne sjangeren, synes bare det er litt trist at Valve, som har såpass mye flinke folk og latterlig med midler, lager så lite originale spill. Forventet at de skulle gå i front å lage en fremtidig klassiker innen VR. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Og det kunne faktisk ikke vært mere uinteressant for min del. Så grusomt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Lurer på hva de driver med. Nekter å tro 400 ansatte driver med dette kortspillet. Før så slapp de ny utgave av spillmotoren sin ved hver Half-Life lansering som betydde ny versjon av Counter-Strike også. De satte en standard i industrien for hvert spill de lanserte. Håper de kommer med noe nytt snart. For alt vi vet så holder de på med flere prosjekter som vi ikke har fått høre om enda, og kanskje de videreutvikler Source og, uten av vi vet det. En av grunnene til at Valve de siste årene ikke har vært så offentlig på utviklingsbiten er nok fordi de fokuserer mest på steam, hvor de faktiske pengene er, de tjener milliarder på kroner hvert år som følge av den butikken, dermed hadde det ikke vært klokt å ikke videreutvikle og satse på å få enda bedre relasjoner til kundene på den måten. Så tenker jeg også at det kan ha noe med dynamikken i selskapet, da det er de ansatte som bestemmer hva de skal jobbe med, ikke sjefene da det i praksis ikke eksisterer det ifølge valve selv (noe som kan diskuteres når man hører om flere som har gått ut å kritisert valve etter å ha blitt sparket/sagt opp. Men det er viktig å huske på at de satser veldig på både CS: GO og Dota 2, disse spillene er jo ikke bare spill, men også en ekstremt god plattform for videreutvikling, noe man har sett helt siden begynnelsen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Deilig å for en gang skyld å ikke være den eneste negative i en gamer tråd. Men som nevnt, Valve er ute etter mest mulig penger for minst mulig jobb/utgift.(som alle selskaper i alle industrier) Og de mener vel at dette er det som gjør nettopp dette. Lenke til kommentar
galemann Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Et satans kortspill av alle ting.., Djeez hva har skjedd med Valve. Pleide å være konge på å lage skikkelige spill uten en eneste bug, men idag er det bare skins og items crap de skal tjene penger på.., Lavmåls.. >:/ 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Noen som vet om det vil være mer team basert? feks 2v2 / 3v3? noe game modes slik som feks Emperor eller Free for all fra Magic ? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Så originalt, det er jo ingen andre som har gjort dette i det siste. I tillegg var det forrige de laget et moba som ikke akkurat var først ute. Hvem eller hva skal de kopiere neste gang? For all del, det blir sikkert et kanonbra spill for de som digger denne sjangeren, synes bare det er litt trist at Valve, som har såpass mye flinke folk og latterlig med midler, lager så lite originale spill. Forventet at de skulle gå i front å lage en fremtidig klassiker innen VR. De jobber med saken. Vi vet at tre fullverdige VR spill er under utvikling samt VR hardware tilpasset disse spillene blant annet Knuckle kontrollene. Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Snork. Er ikke det litt sent å lansere nytt kortspill? 1 Lenke til kommentar
Indifference Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Men hvor er Half-Life 3? Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Igjen gir Valve fingeren til den oss veteran-gamere... Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Men hvor er Half-Life 3? Du kommer nok aldri til og se en trilogi fra Valve. Lenke til kommentar
Hans_Henrik Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Og det kunne faktisk ikke vært mere uinteressant for min del. Så grusomt. jeg skjønner at kortspill er uinteressant for mange, men grusomt? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Det som gjør dette interessant for min del er at spillet er delvis designet av Richard Garfield som opprinnelig sto bak Magic the Gathering i min barndom. Om spillet er like godt som Magic var på 90-20 tallet så har jeg jo litt forventninger til dette. At spillet er laget i samarbeid med Valve garanterer jo også nesten for at spillet blir veldig bra. https://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Garfield Mitt største problem er derimot at jeg nok veldig lite trolig kommer til å spille det så fremt det ikke blir mulig å spille i VR. Om spillet f.eks blir mulig å spille med folk i SteamVR Home så hadde det vært enormt gøy. Da er jeg med! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 jeg skjønner at kortspill er uinteressant for mange, men grusomt? Snakker selvsagt bare for meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå