Espen Jansen Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Men kanskje Let's Go-spillene ikke er så dumme likevel.SNIKTITT: Pokémon Let's Go, Pikachu! & Pokémon Let's Go, Eevee! Lenke til kommentar
Jadele Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Det eneste jeg er bekymret for er hvordan i huleste man skal trene opp pokemonene sine uten kamper mot ville pokemon. Ellers ser det flott ut å ta nok en tur tilbake til Kanto mens man venter på gen 8. Lenke til kommentar
zawyer9k Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Det eneste jeg er bekymret for er hvordan i huleste man skal trene opp pokemonene sine uten kamper mot ville pokemon. Ellers ser det flott ut å ta nok en tur tilbake til Kanto mens man venter på gen 8. Fange pokemon, da får man xp til alle i party. Lenke til kommentar
Geddn616 Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Venter på core gamet jeg. Med mindre du også liker pokemon Go tror jeg ikke at det nye der kommer til å fange mye oppmerksomhet Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Faktisk det første Pokemon spillet jeg har interesse for. Som er noe rart. Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Venter på core gamet jeg. Med mindre du også liker pokemon Go tror jeg ikke at det nye der kommer til å fange mye oppmerksomhet Dette er den nye drakten til Core serien Lenke til kommentar
Geddn616 Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Venter på core gamet jeg. Med mindre du også liker pokemon Go tror jeg ikke at det nye der kommer til å fange mye oppmerksomhet Dette er den nye drakten til Core serien Usikker på hva du mener med nye drakten men pokemon go eller lets go er Ikke et core game. Om du mener klærne er det godt mulig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå