Gå til innhold

Brukergrensesnittet Panorama er offisielt lansert til Counter-Strike: GO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helsløkt UI spør du meg. Hva er vitsen? Hva med å forbedre VAC, Søkemotoren, tillate oss å spille masse flere maps fra forskjellige operations i competitive og ikke minst gi oss 128 tick servere. Nei det gidder de ikke bry seg med., >:/ Arrghh..,

Lenke til kommentar

Helsløkt UI spør du meg. Hva er vitsen? Hva med å forbedre VAC, Søkemotoren, tillate oss å spille masse flere maps fra forskjellige operations i competitive og ikke minst gi oss 128 tick servere. Nei det gidder de ikke bry seg med., >:/ Arrghh..,

Bedre vac system: VAC Net kan bare bli bedre, og uansett hvor mye man oppdaterer en AC så vil kodere for cheats alltid være et steg foran.

Hva vitsen er med ny UI? Hvor mye har du fulgt med ang. CS:GO? Hvis du faktisk har fulgt med, så burde du vite at denne UI var etterlyst ekstremt mye. Ikke er det noe tull når man ser i en demo for å spole fram og tilbake. Ikke er det noe "lag" når man trykker på ESC når man er i en match for å få opp menyen. Denne nye UI har vært så etterlengtet, den er ihvertfall 10x bedre enn Scaleform (gamle) UI.

128 tick på Valve Official Servers er bare blitt enda mer en våt drøm for oss CS:GO spillere.

Lenke til kommentar

Du kan umulig å fulgt med mye xD

Lenke til kommentar

har de sneket inn 128 tick? viss ikke er det ikke så mye å følge med på akkurat, kjekt å kunne endre på options mens man er ingame, fordi man pleier jo å bytte 1 setting hver eneste runde man spiller..  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

Lenke til kommentar

har de sneket inn 128 tick? viss ikke er det ikke så mye å følge med på akkurat, kjekt å kunne endre på options mens man er ingame, fordi man pleier jo å bytte 1 setting hver eneste runde man spiller..  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

Kjekt å kunne bytte options i lobby også, se ranks til venner som ikke er ingame, se hvilket map man trykker ready til og ikke minst synes jeg radaren har blitt mye bedre.

Men de kunne dratt en ganske heftig slump med penger ut av lommeboka mi om de kunne tilby spilling uten cheatere. Det har jeg sluttet å drømme om gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...