Eriksen23 Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) Heisan. Kom idag over annonser på finn fra et selskap som virket rimelige. De Holder vist til nær gardermoen, og ser ut til å ha vært i drift siden 2012. Selger også nybil ser det ut som. Hele greie virker likevel noe merkelig med tanke på hjemmeside, bilder etc. Er det noen som kjenner disse?Eventuelt om noen vet hvordan å kjøpe fra en ikke merkeforhandler vil påvirke mva fradrag og garantier?http://www.bilin.no/ https://www.finn.no/b2b/vanused/search.html?orgId=1596096229 Endret 2. august 2018 av Eriksen23 Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Hva er det som er merkelig med hjemmesiden? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Hjemmesiden har noen klare mangler, utover det er den vel grei nok. Klikker jeg på "Vi skaffer deg alle biltyper." forventer jeg å få veiledning om hvordan jeg går frem for å få den typen bil jeg vil ha. Nå kommer man bare til et bilde av en bil. Mange av bildene de bruker ser ut til å være hentet ute på nett et sted.. Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 (endret) Finner ikke noe på dem på forbrukertvistutvalget.no/vedtak , det er jo en god start. Hadde de drevet useriøst så hadde det gjerne ligget noen saker der. Endret 3. august 2018 av SuperBlackBird Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) Jeg og kona handlet bil hos de for et par uker siden, og vi er veldig fornøyd med de. Hyggelige folk, overholdt alle avtaler og alt er i orden. De er kanskje bedre på å selge bil enn å lage hjemmesider Endret 7. august 2018 av magnusalex 2 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Små norske fysiske bedrifter som bilforhandler, snekker osv er som regel ikke så flinke på dette med markedsføring på nett. Koster skjorta å få gjort det i Norge, så er ofte ikke en prioritet. Selv om vi lever i en ny tid der akkurat Internett er nesten viktigere enn den fysiske butikken. 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 @live.no epostadresse er vell ikke akkurat forsøk på å være proff en gang... 1 Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Synes også det er merkelig at man ikke oppgir org.nummer på siden sin. Betyr jo nødvendigvis ikke at noe er galt. Lenke til kommentar
Sunnerav Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 (endret) fin dag Endret 6. oktober 2021 av Sunnerav Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Gammelfar skrev (11 timer siden): Aggressiv og uhøflig selger Så for å få fram dette viktige budskapet ditt, så skapte du deg en profil på Diskusjon.no ... Jeg tenker at "it takes two to tango", og at "kjøper" kan ha et vesentlig bidrag der. Muligens... Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) Dette er et sullikfirma du skal holde deg unna. Endret 6. oktober 2021 av DrAlban3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå