T Å Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Hei! Har et spørsmål til dere jevnaldrende: Jeg vurderer å deaktivere instakontoen min fordi jeg rett og slett blir deppa over å se bilder/stories andre legger ut. Har det ikke så greit psykisk og da er det kjipt å se alt det morsomme andre opplever på sosiale medier. Er det veldig rart å ikke ha Instagram i 2018? Helt ærlig. Begynner å studere til høsten og er redd for å bli sett på som rar om jeg forteller at jeg ikke har insta, alle har det jo. Og hva skal jeg si er grunnen til at jeg har slettet insta? Har ikke lyst til å si at det gjør meg deppa. - jente, 22 år, mester i overtenking Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) [....]Bare å slette det, men hvorfor følge folk som ikke gir deg noe? Om du blir deppa av å se postene deres, så unfollow og følg noen andre som poster noe som gir deg noe positivt isteden? Endret 2. august 2018 av M98kF1 2 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Hvorfor tenker jenter så mye egentlig ? Bare slutt å tenk og lev istedenfor. 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Hva med å la seg inspirere i stedet for å tenke på at du har det så ille? Best å lære seg å glede seg over andres opplevelser først som sist. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå