Woomero Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Vet noen om hvor jeg kan få tak i svarte ringplater med ring i Norge? Slike: https://www.amazon.co.uk/Other-Chain-Plate-Ring-Black/dp/B00P2FHY2A Trenger dem litt kjapt, så jeg vil helst unngå å måtte bestille fra utlandet. Har sjekket i butikk hos Jernia, Clas Ohlson, Wallendahl og Ikea. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Mer spesialiserte butikker rettet mot båter bør iallefall ha slike inne. Søk etter fortøyningsringer. Overrasket om biltema ikke har slike. Lenke til kommentar
Woomero Skrevet 2. august 2018 Forfatter Del Skrevet 2. august 2018 Mer spesialiserte butikker rettet mot båter bør iallefall ha slike inne. Søk etter fortøyningsringer. Overrasket om biltema ikke har slike. Jeg har sjekket flere, blant annet denne: https://www.marineshop.no/fort%c3%b8yning/fort%c3%b8yningsringer/ringplate-m-l%c3%b8s-ring-8-mm-108059-p0000088481 De er helt perfekt utforming, men feil farge. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Jeg er sikker på at jeg har sett slike en eller annen plass. Det var irriterende. Jeg skal også kille litt. Skal du ha mange? Kan det være overflatebehandlet? Jeg mener at fortøynings festene på kaianlegg blir malt svarte med en veldig sterk maling. Kan noe slikt fungere? Epoxy er jo svært slitesterkt, men mye styr om du skal ha mange. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 De butikkene jeg kan tenke meg har slikt har er lokale forhandlere og de har ikke web-butikk. Ei heller kan jeg se at de har produktkatalog tilgjengelig for nedlasting. Det er iallefall forhandlere som sikter mot profesjonelle innen maritim industri. Sjekk om du har noen slike i ditt distrikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå