Krimt3k Skrevet 19. august 2019 Forfatter Del Skrevet 19. august 2019 Tråden stenges i morgen klokken 22:00. Gratulerer til alle som har fått studieplass, og jeg håper de fleste har hatt nytte av tråden. Jeg har laget en tråd for opptak til phs 2020, og jeg håper at mange av dere tar del i den. Jeg tenker å pensjonere meg fra trådene etter neste års opptak, så jeg håper det finnes noen ildsjeler der ute! 2 Lenke til kommentar
Frua123 Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Den er nok lik null desverre. Da studiet er tildels overfylt og selve opptaksprosessen er såpass krevende, kan jeg ikke se for meg at 40+ velger og ikke møte opp, eller falle fra de første dagene. Takk for svar! Vet du noe om Oslo da? ? Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 20. august 2019 Forfatter Del Skrevet 20. august 2019 Takk for svar! Vet du noe om Oslo da? ?Hvis man er så langt bak på venteliste kommer man nok desverre ikke inn noen sted. Phs har ikke løpende opptak i løpet av studietiden. Eksempelvis møtte alle opp til oppstart B1 i Bodø i 2016. Lenke til kommentar
idajorn Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Jeg har fått medhold i klagen min og har fått plass i Oslo!!!!?????? Etter tre år som «kikker» på forumet her kan jeg også endelig si at jeg skal gå i blått 1 Lenke til kommentar
Kellin Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Jeg har fått medhold i klagen min og har fått plass i Oslo!!!! Etter tre år som «kikker» på forumet her kan jeg også endelig si at jeg skal gå i blått Gratulerer så masse! Og velkommen skal du være Lenke til kommentar
Bio1 Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Jeg har fått medhold i klagen min og har fått plass i Oslo!!!!?????? Etter tre år som «kikker» på forumet her kan jeg også endelig si at jeg skal gå i blått Gratulerer så mye! Har jeg lov å spørre hvordan du du la fram klagen? Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 20. august 2019 Forfatter Del Skrevet 20. august 2019 Moderatormelding Da er opptaket til politihøgskolen 2019 ferdig for denne gang. Det er opprettet en egen tråd for opptak til politihøgskolen 2020. Lykke til alle sammen. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg