AnonymPHS Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Har dere semesterregistrert dere? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg fikk opp min klasse nå, men tar det med en stor klype salt. Tror ikke vi går i klassen æ, ø eller å. Lenke til kommentar
Sindremannen Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Heh.. Jeg gikk litt fort i svingene og presterte å semesterregistrere meg på StudentWeb nå. Det som skjedde var at jeg fikk registrert meg opp til null emner Jeg ville bare se hvilken klasse jeg var havna i, og nå aner jeg ikke hvordan jeg skal rette opp i det. Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Heh.. Jeg gikk litt fort i svingene og presterte å semesterregistrere meg på StudentWeb nå. Det som skjedde var at jeg fikk registrert meg opp til null emner Jeg ville bare se hvilken klasse jeg var havna i, og nå aner jeg ikke hvordan jeg skal rette opp i det. Jeg gjorde det samme.. sendt Mail til phs og venter p svar, men regner med det ordner seg. Lenke til kommentar
camilla9 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Nå fikk jeg det opp også. Er i klasse Æ! Lenke til kommentar
Martin D. Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg fikk opp min klasse nå, men tar det med en stor klype salt. Tror ikke vi går i klassen æ, ø eller å. Stavern? Mener de har klassene XYZÆØÅ. Hadde iallfall det i min tid. Kongsvinger var RSTUVW. Bodø hadde vel A t.o.m. F. Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg har hvertfall fått opp alle emner til B1 nå og fått betalt semesteravgift. Lenke til kommentar
phs2019 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg har hvertfall fått opp alle emner til B1 nå og fått betalt semesteravgift. Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
gullhår96 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg har hvertfall fått opp alle emner til B1 nå og fått betalt semesteravgift. Har du klart å logge deg inn via feide da? Hos meg får jeg opp alt men når man skal betale så går det ikke an å legge inn kontonummer enda Lenke til kommentar
gullhår96 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 eller ser det kommer en faktura når man har registrert, så da er det bare å fylle inn kid osv og betale 840 kroner Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Har også fått betalt semesteravgiften nå. Den kom på 790kr. Man kan logge inn på Studentweb uten å bruke Feide. Man taster i stedet inn personnr også får man kode på epost som man bruker til å logge inn med. Lenke til kommentar
Phs123 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Har dere fått Stipendet enda? Sendte inn søknad dagen jeg fikk skoleplass, men får beskjed om at søknaden behandles og jeg kan forvente svar 04.09... Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Har dere fått Stipendet enda? Sendte inn søknad dagen jeg fikk skoleplass, men får beskjed om at søknaden behandles og jeg kan forvente svar 04.09... Du får ikke stipend før skolen starter førsteåret. Uavhengig av studieretning. Semesteravgift må være betalt og oppmøte registrert søkte 2 dager etterpå og alt er godkjent. Mangler bare registrert oppmøte. Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Hvordan fikk du til det? Logget inn med personnummer og pin. Det kommer nok i puljer hos alle sammen. Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Noen andre som kom i klasse Å? Lenke til kommentar
Phs123 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Du får ikke stipend før skolen starter førsteåret. Uavhengig av studieretning. Semesteravgift må være betalt og oppmøte registrert søkte 2 dager etterpå og alt er godkjent. Mangler bare registrert oppmøte. Åja, okey! Men min står ikke som godkjent da, min står som "i behandlingskø" Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Åja, okey! Men min står ikke som godkjent da, min står som "i behandlingskø" Enkelte søknader godkjennes ikke automatisk. I 90 prosent av tilfellene så godkjennes alt minuttet etter man har søkt, men noen ganger går de over søknaden manuellt og da tar det ofte litt tid desverre. Lenke til kommentar
Phs123 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Enkelte søknader godkjennes ikke automatisk. I 90 prosent av tilfellene så godkjennes alt minuttet etter man har søkt, men noen ganger går de over søknaden manuellt og da tar det ofte litt tid desverre. Aaah! skjønner.. Takk Lenke til kommentar
okkrlo Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 (endret) Hvor er det man kan se hvilke klasse man kommer i? Noen andre enn meg som ikke får tilsendt aktiveringskoden til brukerkontoen sin? Endret 14. august 2019 av okkrlo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg