Evigstudent1995 Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Man får logget inn på StudentWeb, men ikke sett noe spennende. Får ikke aktiveringskoden inne på passord.phs.no enda. Jeg antar dette er fordi det står i velkomstbrevet at vi får tilgang ca 5 dager før- dermed er det bare å vente. Utrolig spent nå! 1 Lenke til kommentar
camilla9 Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Jeg fikk aktiveringskode og brukernavn til passord.phs.no, men det er ingenting spennende der heller Spent på å se klasselistene og slikt nå! Lenke til kommentar
benne123 Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Noen som vet hva man gjør dersom man ikke har orginalfilene/kopi av dokumentene, som måtte sendes inn for å søke PHS?? Det står i velkomstbrosjyren at de trekker ut tilfeldige for dokumentskontroll... Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Noen som vet hva man gjør dersom man ikke har orginalfilene/kopi av dokumentene, som måtte sendes inn for å søke PHS?? Det står i velkomstbrosjyren at de trekker ut tilfeldige for dokumentskontroll... I teorien kan man bli kastet ut av studiet. Dog har jeg aldri hørt om noen som har blitt bedt om å fremvise dette uavhengig av studieretning. Tror ikke det er veldig mye å stresse over, da alt ligger digitalt jeg har heller ikke peiling på hvor mitt originale vitnemål ligger foreksempel. Lenke til kommentar
Dagali Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Det blir foretatt dokumentkontroll på PHS. Ville hatt med alle dokumenter du har brukt i søknadsprosessen til studiested. Var enkelte i klassen som fikk litt dårlig tid med å få sendt dokumenter fra hjemsted til dit de studerte. Lenke til kommentar
benne123 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Sendte phs en mail og fikk svar! Dersom du har sendt orginalfilene skal du selvfølgelig ikke vise dem.. Men dette gjelder feks. bevis på avtjent førstegangsteneste/ vitnemål som du har lastet opp digitalt. Lenke til kommentar
franskmannen Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Timeplanene ligger ute, men hvordan vet man hvilken klasse man tilhører??? Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Timeplanene ligger ute, men hvordan vet man hvilken klasse man tilhører??? Lenke til kommentar
Kaffebord Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Hvordan får man logget på å sjekket timeplanen? Har ikke fått noe info om feide Endret 13. august 2019 av Kaffebord Lenke til kommentar
camilla9 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg kontaktet opptakskontoret på PHS og de forklarte at klasselistene jobbes med fra i dag og ut uken, så det er ikke sikkert vi får vite hvilken klasse vi er i enda. Når det er klart vil også studieavgiften kunne bli betalt! Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg kontaktet opptakskontoret på PHS og de forklarte at klasselistene jobbes med fra i dag og ut uken, så det er ikke sikkert vi får vite hvilken klasse vi er i enda. Når det er klart vil også studieavgiften kunne bli betalt! Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg kontaktet opptakskontoret på PHS og de forklarte at klasselistene jobbes med fra i dag og ut uken, så det er ikke sikkert vi får vite hvilken klasse vi er i enda. Når det er klart vil også studieavgiften kunne bli betalt! På studentweb står det hvilken klasse du er i, men ikke hvem du er i klasse med Lenke til kommentar
camilla9 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) På studentweb står det hvilken klasse du er i, men ikke hvem du er i klasse med Får ikke sett det jeg. Hvor? Endret 13. august 2019 av camilla9 Lenke til kommentar
Sussis Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg får opp at jeg er i klasse L, men kan ikke se noe mer enn det ? Lenke til kommentar
gullhår96 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Har også fått klasse, virker som det er en del klasser ut i fra bokstaven jeg fikk! Er vi rundt 30 i hver klasse kanskje? finner heller ikke noe timeplan inne på studentweb som er den eneste siden jeg har kommet meg inn på i så fall :-) Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Hvor ser dere hvilken klasse dere er i? Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Har også fått klasse, virker som det er en del klasser ut i fra bokstaven jeg fikk! Er vi rundt 30 i hver klasse kanskje? finner heller ikke noe timeplan inne på studentweb som er den eneste siden jeg har kommet meg inn på i så fall :-) Er 6 klasser i Stavern hvert fall. Rundt 166 studenter? Så ca. 27 i hver klasse. Det kan stemme overens med det tidligere studenter har beskrevet. Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 På studentweb står det hvilken klasse du er i, men ikke hvem du er i klasse med Du vil aldri se hvem du er i klasse med på studentweb. Du vil først se det når du er innlogget på canvas. Der vil man se navn på alle i klassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg