Hbljo Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Noen som vet når i første studieår man får uniform? Lenke til kommentar
Hbljo Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Det pleier å være i januar, kanskje starten av februar. Det varierer litt. Lenke til kommentar
ravespin Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Hvordan er tilgangen på basseng i Stavern? Er dette noe man har tilgang til hele tiden akkurat som treningsrommet? Slik at man kan ha en svømmeøkt før skolen starter?Det er et offentlig basseng i Larvik som B1-studenter kan bruke så mye de vil innen visse tidsrom, men morgenen er ikke blant disse. Tanken er å ha mulighet til å trene på livredningsprøva, men man kan gjøre hva man vil. Det er ikke noe basseng i Stavern som jeg vet om. Lenke til kommentar
TOT Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Noen som vet når 2 inntaket er? Noen sier 26 og andre sier 29... Står på førsteplass på ventelisten og er veldig spent Lenke til kommentar
Cleo Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Får du svar på klage om du får innvilget eller ikke? Eller bare dersom du får medhold? Man får svar uansett om klagen blir innvilget eller ikke Lenke til kommentar
KB23 Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Man får svar uansett om klagen blir innvilget eller ikke Om du vet, rundt når er det vanlig å få svar? Lenke til kommentar
Stromae Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Noen som vet når 2 inntaket er? Noen sier 26 og andre sier 29... Står på førsteplass på ventelisten og er veldig spent Hvor står du på venteliste?? Jeg har fått beskjed om 29 på mail fra phs 1 Lenke til kommentar
TOT Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Hvor står du på venteliste?? Jeg har fått beskjed om 29 på mail fra phs I Oslo! Hva med deg Lenke til kommentar
Stromae Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 I Oslo! Hva med deg Rått! Håper du rykker opp på mandagJeg kom inn i bodø, men ønsker virkelig plass i Stavern! Lenke til kommentar
TOT Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Rått! Håper du rykker opp på mandagJeg kom inn i bodø, men ønsker virkelig plass i Stavern! Takk, i ligemåde! Lenke til kommentar
Cleo Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Om du vet, rundt når er det vanlig å få svar? Dessverre, det husker jeg ikke :/ Var i 2016 jeg ikke kom inn, klagde og ikke fikk medhold. Beklager, kan visst ikke være så mye til hjelp Lykke til i alle fall! Lenke til kommentar
idajorn Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Om du vet, rundt når er det vanlig å få svar? I mailen jeg har fått så står det 19 August. Syntes det er altfor lenge å vente, særlig når det er første skoledag haha Lenke til kommentar
KB23 Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 I mailen jeg har fått så står det 19 August. Syntes det er altfor lenge å vente, særlig når det er første skoledag haha Helt enig, veldig spesielt. Om det viser seg at man får medhold i klagen, så går man også glipp av fadderuken til å bli kjent med folk... og boplass blir nok vanskelig... Lenke til kommentar
Cleo Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Helt enig, veldig spesielt. Om det viser seg at man får medhold i klagen, så går man også glipp av fadderuken til å bli kjent med folk... og boplass blir nok vanskelig... Jeg husker ikke akkurat dato, men jeg er ganske sikker på at jeg fikk svar innen juli var omme. Men virker som det har endret seg om det er snakk om 19. August? Synes det virker lenge å vente ? Lenke til kommentar
KB23 Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Jeg husker ikke akkurat dato, men jeg er ganske sikker på at jeg fikk svar innen juli var omme. Men virker som det har endret seg om det er snakk om 19. August? Synes det virker lenge å vente ? Ja, det gir ikke helt mening... men men... får bare vente i pining hehe... Lenke til kommentar
TOT Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Dersom man ikke rykker seg eller får skoleplass på andre inntaket, får man fortsatt noen form for beskjed? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Dersom man ikke rykker seg eller får skoleplass på andre inntaket, får man fortsatt noen form for beskjed? Nei, det sendes kun ut når/om man får nytt tilbud. Lenke til kommentar
phs2019 Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Er det noen som vet om det ofte er forelesning eller andre obligatoriske ting som skjer på kveldstid? ? om det er hver uke eller bare en gang i blant? ? Lenke til kommentar
Kellin Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Hei!Er det noen som vet når i studieløpet man får sikkerhetskurs til skytevåpen? Jeg har nemlig lyst til å bli med i en pistolklubb, men før en kan starte trenger man selvsagt våpenopplæring. Det koster litt å ta kurset gjennom en klubb, så hvis jeg kan spare de kronene er det flott. Men man får kanskje ikke våpenopplæring før i B2? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg