majortom Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Det er helt riktig. Da bør han kontakte studiestedet med en gang, så fikser de opp Virker som PHS regner poenga litt feil. Sto til 51,5 da jeg egentlig har 54,5 Ser at andre studier har regnet riktig Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Virker som PHS regner poenga litt feil. Sto til 51,5 da jeg egentlig har 54,5 Ser at andre studier har regnet riktig Det er nesten litt skremmende. Men så lenge man kom inn på ønsket sted, så får man bare ta det med et smil ?? 1 Lenke til kommentar
Amalie96 Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg skal begynne i Stavern og bor nå i Stavanger, hva er den letteste måten å reise bort på utenom personbil? Jeg har søkt rundt en del å det ser for meg ut som det er greiest å fly til Torp for å så ta buss? Eventuelt andre her som skal samme strekningen, send meg gjerne en melding Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg skal begynne i Stavern og bor nå i Stavanger, hva er den letteste måten å reise bort på utenom personbil? Jeg har søkt rundt en del å det ser for meg ut som det er greiest å fly til Torp for å så ta buss? Eventuelt andre her som skal samme strekningen, send meg gjerne en melding Torp eller Gardemoen. Raskest er nok Torp da det går buss direkte til stavern. Jeg vurderte å dra rett fra ferie til stavern, men har billett til Gardemoen, og sånn jeg ser det så må jeg bytte litt, og utsetter heller flyttingen en dag eller to Lenke til kommentar
Vi får se Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Noen som er under 23. Har 49.2 i snitt og kom inn i Bodø? Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg er 22, med 4,3 i snitt tror jeg og kom inn Lenke til kommentar
Phsspørsmål Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Noen som har noen tips til bolig i Bodø? Ønsker helst eget bad og kjøkken. Spiller ingen rolle om det er sentrum eller ved skolen. Er student i nord det det beste stedet å skaffe bolig igjennom eller er det best å bare bruke finn.no? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg er 22, med 4,3 i snitt tror jeg og kom inn Du må ha 49.2 eller over for å ha fått plass regner med at du har regnet feil Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Du må ha 49.2 eller over for å ha fått plass regner med at du har regnet feil Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Ja, mente selvfølgelig 49,3? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Ja, mente selvfølgelig 49,3? Haha da henger jeg med? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Vet noen når det blir laget grupper på Facebook? Det blir gøy å se hvem vi begynner i klasse med!? Jeg vil anta at man får mer informasjon rundt hvilken klasse man ender i når man får tilganger til blant annet canvas. Vet av erfaring fra tidligere tråder at man ikke bør opprette eller bli med i Facebookgrupper før studiet starter. Jeg tror nok man får en god innføring i nettvett de første dagene. Spent på å hilse på medstudenter selv, se hvilken klasse jeg ender i, og ikke minst hvem jeg skal bo med ?? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Leste i svarbrevet på Samordna at info om klasser og timeplan blir gitt ut i uke 33. Altså ca en uke før skolestart ? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Leste i svarbrevet på Samordna at info om klasser og timeplan blir gitt ut i uke 33. Altså ca en uke før skolestart ? Det overså jeg totalt, men det er kjekt og vite er vel muligens da vi får innlogg til SW så vi kan betale semesteravgift og godkjenne timeplan? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Det overså jeg totalt, men det er kjekt og vite er vel muligens da vi får innlogg til SW så vi kan betale semesteravgift og godkjenne timeplan?Stemmer at vi kan betale semesteravgift samtidig. Ang. innloggingsinfo er jeg usikker på, men det kan godt hende. Var ikke alt for mye info i svarbrevet. Det henviste blant annet til oppstartbrosjyren ? Lenke til kommentar
Sindremannen Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 F Jeg skal begynne i Stavern og bor nå i Stavanger, hva er den letteste måten å reise bort på utenom personbil? Jeg har søkt rundt en del å det ser for meg ut som det er greiest å fly til Torp for å så ta buss? Eventuelt andre her som skal samme strekningen, send meg gjerne en melding Jeg skal mest sannsynlig kjøre ned fra Bergen, har ikke sjekka ruten enda, men antar den går gjennom Stavanger:) Om jeg skulle fått plass til deg og tingene så kan du sikkert sitte på (vet riktignok heller ikke helt hvilken dag jeg reiser Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 F Jeg skal mest sannsynlig kjøre ned fra Bergen, har ikke sjekka ruten enda, men antar den går gjennom Stavanger:) Om jeg skulle fått plass til deg og tingene så kan du sikkert sitte på (vet riktignok heller ikke helt hvilken dag jeg reiser Ikke for å boikotte ? men kjører selv fra Bergen, og er fryktelig omvei å kjøre via Stavanger. Lenke til kommentar
gullhår96 Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Håper timeplanen vi får også beskriver første uka. Har tenk til å fortsette å jobbe 2 kvelder i uka ved siden av studiet og jobber da fra 16-23. Spørsmålet er om jeg burde søke om fri første uka eller om det er tid for litt jobb også. Aner jo ikke hvordan fadderopplegget er Lenke til kommentar
Stromae Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Tror dere man kommer inn dersom man står som nr 1 på de ulike studiestedene? Gratulerer masse forresten!? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Håper timeplanen vi får også beskriver første uka. Har tenk til å fortsette å jobbe 2 kvelder i uka ved siden av studiet og jobber da fra 16-23. Spørsmålet er om jeg burde søke om fri første uka eller om det er tid for litt jobb også. Aner jo ikke hvordan fadderopplegget er Fadderopplegget er helt frivillig, men en meget god arena for å knytte sosiale kontakter og venner fra dag 1. Hos andre institusjoner og studieretninger er det opplegg hver dag og utover kvelden jeg har bedt meg fri hele første uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg