gullhår96 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Veldig leit å høre, kan jeg spørre hva det sto du strøk på? Du har ingenting å tape på å sende inn klage i hvert fall ? Lenke til kommentar
Kaffebord Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 du kan gjøre det du, sitter for øyeblikket på jobb Sitter der selv Lenke til kommentar
franskmannen Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Jeg sendte de mail nå og fikk svar om at alle avslag skal være sendt ut nå! Gratulerer så mye til alle som er videre 2 Lenke til kommentar
phs2019 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Kan dere bekrefte at dere fikk melding i tillegg til mail? Sjekker mailen hele tiden nå, men trenger jo ikke det om det også kommer melding ? kjipt å høre at dere har fått avslag! Lenke til kommentar
m_k Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Jeg sendte de mail nå og fikk svar om at alle avslag skal være sendt ut nå! Gratulerer så mye til alle som er videre Du har ikke lyst til å sende screenshot av den mailen? Klarer ikke tro på det da de tidligere år har brukt et par dager på å sende ut avslagene? Lenke til kommentar
hi123 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Fikk akkurat e-post med avslag selv, skjønner ingenting av grunnlaget. Er det noen vits i å klage? Å så utrolig leit.. Om du er uenig i grunnlaget ville jeg gjort det. Tror det var en i fjor som fikk en klage gjennom. Om du også har mulighet til å motbevise dem på en eller annen måte kan nok det hjelpe (men dette avhenger jo av hva grunnlaget er). Lenke til kommentar
hi123 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Jeg sendte de mail nå og fikk svar om at alle avslag skal være sendt ut nå! Gratulerer så mye til alle som er videre Er det sant?? klarer fortsatt ikke helt å slappe av merker jeg! Lenke til kommentar
camilla9 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Bevis på det? Sitter med sikkert 250 i puls her. Lenke til kommentar
Kaffebord Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Har ringt selv nå, alle avslag skal være sendt ut! Med forbehold selvfølgelig. Lenke til kommentar
Kaffebord Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Har ringt selv nå, alle avslag skal være sendt ut! Med forbehold selvfølgelig. Lenke til kommentar
Sandernama Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Jeg sendte de mail nå og fikk svar om at alle avslag skal være sendt ut nå! Gratulerer så mye til alle som er videre Heisann! Jeg vil veldig gjerne tro på deg, men jeg har stolt på en franskmann før og det gikk ikke så bra:/ (Stolte på at Hugo Lloris skulle holde nullen mot Liverpool i Champions League finalen ?). Har du et bilde av den mailen som kan roe nervene våre?❤️ 1 Lenke til kommentar
camilla9 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Har ringt selv nå, alle avslag skal være sendt ut! Med forbehold selvfølgelig. Svært så effektive de har vært da! Klarer ikke slappe heeelt av likevel merker jeg.. Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Svært så effektive de har vært da! Klarer ikke slappe heeelt av likevel merker jeg.. Om de har bekreftet det per telefon og e-post , så er det godt nok for meg. De skal ha skryt for å ha vært meget effektive i år Lenke til kommentar
gullhår96 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 (endret) Jeg sendte nettopp Mail og de sa at alle avslag skulle være sendt ut nå. Så dersom jeg ikke har fått noe i kveld/ innen tirs skal jeg senke skuldrene ? Endret 1. juli 2019 av gullhår96 2 Lenke til kommentar
camilla9 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Om de har bekreftet det per telefon og e-post , så er det godt nok for meg. De skal ha skryt for å ha vært meget effektive i år Haha joda, er bekreftelse nok. Klarer bare ikke tro at jeg ikke fikk noe avslag, da jeg satt med en litt kjip følelse etter intervjuet! Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Haha joda, er bekreftelse nok. Klarer bare ikke tro at jeg ikke fikk noe avslag, da jeg satt med en litt kjip følelse etter intervjuet! Det har jeg forsåvidt gjort 3 år på rad nå? så har vel muligens blitt vandt til at det nesten er normen etter intervju Lenke til kommentar
majortom Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Sitter også med en høg puls her nå. Er veldig glad for å ikke ha fått en sms eller e-post, men tenker at det kan være litt kø i fra PHS for å få sendt ut e-postene? Lenke til kommentar
camilla9 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Det har jeg forsåvidt gjort 3 år på rad nå så har vel muligens blitt vandt til at det nesten er normen etter intervju Håper i år er året for deg! 3 år er lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg