Phss Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 vet noen om rekkefølgen på fysiske tester i Tondhjem ?( hvis noen her var i fjor) Lenke til kommentar
Ballemann1 Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Undervannsvømming, dykk, 100 meter svømming, pullups, benkpress og løping til slutt 1 Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Undervannsvømming, dykk, 100 meter svømming, pullups, benkpress og løping til slutt Blir sannsynligvis motsatt i år da de har fått nye retningslinjer for fysiske tester, og alle stedene skal ha lik rekkefølge Lenke til kommentar
Phss Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Hvor får dere/du tilgang på slik info egentlig? ???? 1 Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Hvor får dere/du tilgang på slik info egentlig? ???? Står på phs sine sider med vedlagt nye retningslinjer. I tillegg kjenner jeg en av instruktørene som er ansvarlig for fysiske tester. 1 Lenke til kommentar
Ballemann1 Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 (endret) Ok beklager det var jeg ikke klar over! Var bare sånn det var i fjor og året før der. Har du noen anelse om hvordan det blir i år da? Endret 11. mai 2019 av Ballemann1 Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Ok beklager det var jeg ikke klar over! Var bare sånn det var i fjor og året før der. Har du noen anelse om hvordan det blir i år da? Ikke 100% sikker, men det siste jeg hørte var at bassengdelen sannsynligvis ville komme sist alle steder i år! Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Forandret? På hvilken måte da? Om du vet noe mer da Kjenner et par studenter som bare ga en heads up på at jeg ikke bør gå inn å forvente et identisk intervju som i fjor, da kunne jeg risikere å bli satt ut. Valgte å ikke mase og grave rundt det, da jeg føler svarene blir mer oppriktige og mindre innøvd jo mindre man vet på forhånd. For alt jeg vet kan det jo bare være ordlyden som er noe endret, men noen forskjeller fra tidligere er det nok blir spennende! Lenke til kommentar
Phss Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Hmm! Spennende.. Tro om hele oppsettet er endret på, og i tilfelle hvordan? Har noen tanker? - høres jo litt sånn ut hvis man kan risikere å bli "sarr ut" hvis man forventer seg noe likt fjoråret... Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Hmm! Spennende.. Tro om hele oppsettet er endret på, og i tilfelle hvordan? Har noen tanker? - høres jo litt sånn ut hvis man kan risikere å bli "sarr ut" hvis man forventer seg noe likt fjoråret... Jeg tror absolutt ikke de har noe mål om å sette kandidater ut, de ønsker nok en god samtale slik som tidligere testene man gjennomførte på PC var jo betydelig endret i år, så kan være at deler er ulikt tidligere år. Hvor stor forandring det er blir vanskelig å spekulere i, for man vurderes etter samme punkter/kriterier som i fjor Lenke til kommentar
Nordmann1990 Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 (endret) Kjenner et par studenter som bare ga en heads up på at jeg ikke bør gå inn å forvente et identisk intervju som i fjor, da kunne jeg risikere å bli satt ut. Valgte å ikke mase og grave rundt det, da jeg føler svarene blir mer oppriktige og mindre innøvd jo mindre man vet på forhånd. For alt jeg vet kan det jo bare være ordlyden som er noe endret, men noen forskjeller fra tidligere er det nok blir spennende! Tviler på at studentene har noe som helst informasjon om hvordan de individuelle intervjuene foregår. Endret 12. mai 2019 av Nordmann1990 Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 12. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2019 Tviler på at studentene har noe som helst informasjon om hvordan de individuelle intervjuene foregår. Hvorfor det? Eksempelvis så har nemnda hyppige møter på phs i oslo. Kan godt være at de vet ting som ingen andre vet. Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Tviler på at studentene har noe som helst informasjon om hvordan de individuelle intervjuene foregår. Jeg tror nok studentene på phs vet en del mer enn man som utenforstående er klar over. Tidligere i tråden var det nevnt at noen studenter fikk spørsmål og å teste intervjumal, så hvem vet. Jeg sitter bare med et inntrykk av at de jeg kjenner ikke juger, og klarer heller ikke se hva de evt skulle fått ut av å juge om det. For all del, kan være jeg tar feil også. Lenke til kommentar
Nordmann1990 Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Jeg tror nok studentene på phs vet en del mer enn man som utenforstående er klar over. Tidligere i tråden var det nevnt at noen studenter fikk spørsmål og å teste intervjumal, så hvem vet. Jeg sitter bare med et inntrykk av at de jeg kjenner ikke juger, og klarer heller ikke se hva de evt skulle fått ut av å juge om det. For all del, kan være jeg tar feil også. Er faktisk enig, kan jo hende nemda kvalitetssikrer intervjumalen ved å intervjue phs studentene. Lenke til kommentar
Nordmann1990 Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Jeg tror nok studentene på phs vet en del mer enn man som utenforstående er klar over. Tidligere i tråden var det nevnt at noen studenter fikk spørsmål og å teste intervjumal, så hvem vet. Jeg sitter bare med et inntrykk av at de jeg kjenner ikke juger, og klarer heller ikke se hva de evt skulle fått ut av å juge om det. For all del, kan være jeg tar feil også. Er faktisk enig, kan jo hende nemda kvalitetssikrer intervjumalen ved å intervjue phs studentene. Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Hvilke fag har obligatorisk oppmøte? Og mulig og se noen sted hvor mange store innleveringer og oppgaver man har første skole år? Lenke til kommentar
Phss Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Hvilke fag har obligatorisk oppmøte? Og mulig og se noen sted hvor mange store innleveringer og oppgaver man har første skole år? mulig dette er endret for neste kull, men fagplanen for 2018 var i hvert fall slik https://www.phs.no/Documents/5_Studenter/Fagplaner/Fagplan%202018-2021.pdf (bla ned til side 6 ) Lenke til kommentar
Nordmann1990 Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Lykke til med fysiske tester, hvordan var rekkefølgen i Oslo? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Sånn jeg forstår revidert nasjonalbudsjett så blir det ikke nedtrekk av studieplasser i år ?? 2 Lenke til kommentar
Sandernama Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Er det noen her som har hatt fysiske tester idag og vil fortelle litt om opplevelsen og rekkefølge av øvelsene? Håper det gikk bra med alle som har tatt testene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg