Scarvo Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Åh jada. Bor allerede på bygda. Klarer du deg uten egg? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2018 Jah, det gjør jeg. Klarer du deg uten å bo på bygda/gården? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Jada klarer det helt fint også. Klarer du deg uten poteter og vann? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2018 Jah, det klarer jeg helt fint. Klarer du deg uten klær under ytterklærne? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Jada ingen problem Håper bare ingen drar av meg buksa. Klarer du deg uten lover? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november 2018 Forfatter Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Jada ingen problem Håper bare ingen drar av meg buksa. Klarer du deg uten lover? Buksa!! Jeg snakker om yterklær. Men jaja, okei. Klarer du deg uten å banne når du er uheldig å slår deg skit hardt? Endret 1. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Buksa!! Jeg snakker om yterklær. Men jaja, okei. Klarer du deg uten å banne når du er uheldig å slår deg skit hardt? Misforstår jeg? Du skrev følgende: Klarer du deg uten klær under ytterklærne? Altså spør du om jeg klarer meg naken under jakken osv? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Buksa!! Jeg snakker om yterklær. Men jaja, okei. Klarer du deg uten å banne når du er uheldig å slår deg skit hardt? Ikke glem min da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Nei er fort sint Klarer du uten puter om natten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Ja faktisk, det gjør jeg. Klarer du deg uten dyne om vinteren? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Nei, må ha dyne. Klarer du deg uten brød? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Nei. Må alltid ha frokost hver morgen og jeg digger brødmat. Klarer du deg uten snømåkeutstyr? (spade, skuffe, snøfres osv) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Skulle ønske at jeg kunne svare ja på den. Men jeg gjør desverre ikke det. Klarar du uten kloke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Nå har jeg hatt klokke på armen i så mange år at det ville blitt veldig rart uten. Så jeg svarer nei. Klarer du deg uten bensinstasjoner? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Jah, jeg tror da det. Hvis det gikk ann å ta av kjønnsorganet sitt. Så, klarer du deg uten kjønnsorganet ditt? :rofl: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2018 Forfatter Del Skrevet 9. november 2018 Så stille det har blidt her da. :huh: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Nei. Klarer du deg uten luktesans? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2018 Forfatter Del Skrevet 11. november 2018 Hadde sikkert klart det. Men kan tenke meg at det vil bli kjedelig i lengden. Klarer du deg uten fjernkontroller? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Det ville jeg tro. Klarer du deg uten dørhåndtak? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. november 2018 Forfatter Del Skrevet 16. november 2018 Nei Klarer du deg uten penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg