Scarvo Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Kommer an på hvor bokstavelig du mener. Kunne klart å stått stille uten å gå noen steder. Det blir verre hvis jeg fks ikke kan bevege verken beina, armene eller hodet. Klarer du deg uten å vaske toalettet hos deg selv på et år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. september 2019 Forfatter Del Skrevet 19. september 2019 Nei Klarer du deg kun med gryterett til middag vær dag? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Nei! Klarer du deg kun med Fjordland til middag hver dag? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Det skal jeg nok klare. Klarer du deg ute hvete i brød? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Ja det tror jeg skulle gått. I verste fall får man bare spise annet enn brød til frokost. Klarer du deg uten doring på toalettet ditt? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Nei, fryser jo uten doring. Klarer du deg uten dolokk på dassen din? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Nei. Hvis jeg lager styggelukt er det fint å kunne sperre den inne i doen fremfor å spre giftige gasser utover badet. Klarer du deg med kun kontanter? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Kanskje Tror du at du kan klare deg generelt uten tøy? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Altså naken? Det kommer jo veldig an på naturligvis. Ikke i et bysamfunn og i en jobb. Men dersom det er snakk om å flytte ut i jungelen så skulle det gått fint regner jeg med. Klarer du deg uten navle? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Forfatter Del Skrevet 21. september 2019 Navlen var viktig når jeg var i mors mage. Uten den da hadde jeg vært døfødt. Klarer du deg helt uten bakterier? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Klarer du deg helt uten blodlegemer? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Det tror jeg blir vanskelig. Nei altså. Klarer du deg uten Lana Del Rey? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Forfatter Del Skrevet 21. september 2019 Jeg klarer meg fint uten henne. Klarer du deg uten favoritt artisten din? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) Det tror jeg blir vanskelig. Nei altså. Klarer du deg uten Lana Del Rey? Da slår jeg sammen de to spørsmålene, ettersom Lana Del Rey er favorittartisten min NEI! Hvordan skal jeg leve uten disse vakre låtene slik som Video Games, Born to Die, Summertime Sadness, Young and Beautiful osv osv?? Klarer du deg uten Björk? Endret 21. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 Nei Klarer du deg kun med Jahn Teigen som eneste musikk? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Den jevla naboen du mener klarer du deg uten forumet her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Nei! Klarer du deg uten denne leken? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Ja. Den er en av de mer interessante trådene riktignok men jeg klarer meg fint uten. Klarer du å telle til ti på et annet språk enn norsk? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Ja, på svensk, tysk og engelsk. Klarer du å lese hele alfabetet på annet språk enn norsk? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 (endret) Den jevla naboen du mener klarer du deg uten forumet her. Nei, jeg mener ham her.https://youtu.be/_vQYqvQL9QU https://youtu.be/FVAI50HaZkA Han er kjent norsk artist. Ja, på svensk, tysk og engelsk. Klarer du å lese hele alfabetet på annet språk enn norsk? Nei, ikke enda. Klarer du å ete noe som er rå serkt? Endret 22. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg