Arizona Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Nei syns det svenske språket er sexy. Klarer du deg uten verdensdeler? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Nei! Kunne vært fint å reise til USA en gang... Klarer du deg uten land? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Nei da hadde vi vell alle vært samla i en... Klarer du deg uten trapper? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Nei! Klarer du deg uten takrenne? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Litt usikker faktisk. Jeg vet helt ærlig ikke, hvis det er lov å svare? Klarer du deg uten regn? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Nei da tørker jo gress og planter ut. Klarer du deg uten yoghurt? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Nei! Klarer du deg uten kulturmjølk? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Jah, hvis jeg vil. Så gjør jeg det. Surmelk er jo veldig godt da. Klarer du å drikke kultur/sur melk med uten sukker? Det klarer jeg med ingen problemer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ja, det går helt fint uten sukker. Klarer du å drikke en hel liter kulturmjølk på størten? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2019 Forfatter Del Skrevet 7. september 2019 Ja, det går helt fint uten sukker. Klarer du å drikke en hel liter kulturmjølk på størten? Du er i feil lek. Ordet "uten" er viktig i denne leken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Du er i feil lek. Ordet "uten" er viktig i denne leken.Eller ordet «med». Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Ja, det går helt fint uten sukker. Klarer du å drikke en hel liter kulturmjølk på størten? Fysj nei. Da kaster jeg opp. Klarer du deg med å kun stemme Arbeiderpartiet resten av livet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Nei! Klarer du deg med å kun stemme Senterpartiet resten av livet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Nei. Jeg vil at ulven skal bevares i norsk natur. Derfor blir det vanskelig. Klarer du deg uten å stemme i det hele tatt resten av livet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2019 Forfatter Del Skrevet 7. september 2019 Eller ordet «med». Jah, eller med. Nei. Jeg vil at ulven skal bevares i norsk natur. Derfor blir det vanskelig. Klarer du deg uten å stemme i det hele tatt resten av livet? Jeg klarte det i mine yngre dager. Men i min voksenalder, da kan jeg ikke si det samme. Klarer du deg kun med Rubiks kube som den eneste underholdning aktivitet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Nei! Klarer du deg kun med denne emojien: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Nei da velger jeg å ikke bruke emojier i det hele tatt. Klarer du deg uten å bruke PC i en uke? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Ja det går nok det. Klarer du deg uten å kunne stole på noen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 I dagens samfunn er det dessverre vanskelig. Så må nok svare nei på den. Klarer du deg uten å være misfornøyd med noe som helst på en dag? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2019 Forfatter Del Skrevet 9. september 2019 Jah, det tror jeg skal nok klare. Klarer du deg kun med en klæshenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg