Scarvo Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Det gjør jeg nok ja Klarer du deg uten å vaske deg på en måned? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 For min del ja, men for jobb og samboer og slikt så hadde det blitt usosialt. Klarer du deg uten melk? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Det gjør jeg ja. Får diare av å drikke melk. Klarer du deg uten lys på do? (ikke lov med mobil, lommelykt, eller andre lysende kilder) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2018 Forfatter Del Skrevet 21. september 2018 Jeg tror da det. Klarer du deg uten psykolog? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Jepp det gjør jeg. Klarer du deg uten bøker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2018 Forfatter Del Skrevet 22. september 2018 Ja, det gjør jeg. Klarer du deg uten vinduer som kan åpnes? Altså du har kun vindu som ikke kan åpnes. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Ja det gjør jeg Klarer du deg uten vaskemaskin? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Snakker du om skenerelt. Hvis det er det, så nei. Man må jo kunne vaske kopper og klær. Klarer du deg uten regulerende tempratur i huset? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Vet ikke helt hva du mener med det, men regner med du mener at man har mulighet til å ha varme om vinteren og nedkjøling - varmepumpe/vifte om sommeren, og om det er det du mener, så nei. Klarer meg ikke uten det, iallefall ikke der jeg bor nå. Klarer du deg uten lommebok? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Det er jo veldig praktisk, samt greit å ha da.. så tror jeg må gå for nei på den. Klarer du deg uten medisiner når du er syk? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Vet ikke helt hva du mener med det, men regner med du mener at man har mulighet til å ha varme om vinteren og nedkjøling - varmepumpe/vifte om sommeren, og om det er det du mener, så nei. Klarer meg ikke uten det, iallefall ikke der jeg bor nå. Klarer du deg uten lommebok? Helt rett, det er akkurat det jeg mente. =D Det er jo veldig praktisk, samt greit å ha da.. så tror jeg må gå for nei på den. Klarer du deg uten medisiner når du er syk? Skjeldent jeg er syk, nesten skjeldent jeg tar medisiner. Hermorider salve er det eneste jeg tar, som gåran å putte i under medisin katogarien. Jeg personlig ser ikke det som 100% medisin, enda. Klarer du deg uten bad og do? Endret 25. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Nei. Det gjør jeg ikke. Klarer du deg uten deodorant og parfyme? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Jah, jeg klarer helt fint uten deodorant og parfyme. Jeg er allergisk mot det. Klarer du deg uten dine favoritt programmer/tv-serier? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Jepp det gjør jeg heeelt fint. TV er bare TV. Klarer du deg uten laken, pute og dynetrekk? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Jah, jeg klarer helt fint uten sengesett. Klarer du deg uten lyd på tv'en? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Ja ser ikke på tv. Klarer du deg uten lakris. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Jeg elsker lakris, og jeg klarer helt fint uten også. I vert fall en stund. Klarer du deg uten syn? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Nei det gjør jeg ikke. Klarer du deg uten norske penger? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Jeg har alltid og vil alltid bo i Norge, så nei, trenger norske penger. Klarer du deg uten brød til mat? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Mener du ingen brød i det hele tatt? Da blir svaret nei. Må ha brødmat til frokost. Klarer du deg uten sjampo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg