Scarvo Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Nei ingen mennesker gjør det. Uten måne og sol er det lite liv igjen på denne kloden. Klarer du deg uten plast? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 Nei ingen mennesker gjør det. Uten måne og sol er det lite liv igjen på denne kloden. Klarer du deg uten plast? Det kan man ikke si. Det vil alltids være organisme til stede. Nei, ikke helt enda. Klarer du deg uten bakterier? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Nei det er viktig både for kroppen og livet på jorden generelt. Klarer du deg uten Coop Extra? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Ja det er ikke no problem. Klarer du deg uten konserter og festivaler? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2019 Jah, det gjør jeg. Drar skjeldent på det uansett. Klarer du deg kun med en sitteplass? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Kommer litt an på hva du mener? Men tror jeg må svare nei. Kjedelig hvis jeg fks velger kontorpulten hjemme og dermed ikke kan ligge i sofaen. Klarer du deg kun med VG som eneste avis? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Ja det hadde nok gått det. Klarer du deg arbeids kolleger? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2019 Forfatter Del Skrevet 4. august 2019 Ja det hadde nok gått det. Klarer du deg arbeids kolleger? Med eller uten dem? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Ja det hadde nok gått det. Klarer du deg arbeids kolleger? På jobb er jeg avhengig av kolleger. Så nei klarer meg ikke uten dem Klarer du deg uten barn? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Nei hadde aldri klart meg uten barna mine. They are my life and my love... Klarer du deg uten fortau og gangstier? Endret 5. august 2019 av Arizona Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Nei! Klarer du deg kun med fartsgrense 30 km/t? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Nei da kommer jo man seg ingen steder uten at det tar hele dagen. Klarer du deg uten klokke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Nei det må man ha. Det blir stress å hele tiden måtte ty til mobilen for å se hva tiden er. Klarer du deg uten selvbetjente kasser på butikken? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Forfatter Del Skrevet 7. august 2019 Jah, det gjør jeg. Klarer du deg kun med ørevoks som eneste måltid? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Nei æsj.... Klarer du deg uten de faste her på lekeplassen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Dere er alle trivelige folk men jeg hadde klart meg uten dere. No offence. Dette er tross alt bare et forum på internett Klarer du deg uten undertøy? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Ja skulle nok klart det men liker pent og sexy undertøy da. Klarer du deg uten sexy undertøy på ei jente/dame? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg tenker at en dame må få lov til å gå i det undertøyet hun selv måtte ønske. Så ja det går fint for min del Klarer du deg uten trompeter? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Kanskje det. Men kunne tenke meg å lære meg trompet. Klarer du deg uten Gomp (altså fruktpastillene)? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august 2019 Forfatter Del Skrevet 8. august 2019 Jah, det gjør jeg. Klarer du deg kun med en rodio/tv kanal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg