TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september 2018 Forfatter Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Jah, faktisk. Det er altids stor avsrand fra vær gang jeg vil gå på kampsport. Klarer du deg uten variert kosthold? Endret 11. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Ja. greier du deg uten is. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2018 Forfatter Del Skrevet 12. september 2018 Jeg elsker is. Jah, jeg klarer uten det også, avhengig av når tid på året. På vinteren klarer jeg m..ed uten, om sommeren da må jeg nesten ha. Klarer du uten sosialemedier? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Skulle nok klart det, men hadde blitt vanskelig, da jeg er aktiv på ganske mange. Klarer du deg uten julemat på julaften? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Nei. Klarer du deg uten musikk jeg nei hjelp da hadde jeg gått på veggen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Nei det gjør jeg ikke. Musikk er min sjelevenn i tøffe tider. Klarer du deg uten negler? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Nei ugg uten negler klarer du deg uten han over han er så grei å snill. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Klarer meg veldig fint uten ja. Klarer du deg uten sport? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Sport nei takk ugg Klarer du deg uten salte peanøtter hum Klarer meg veldig fint uten ja. Klarer du deg uten sport? Er deg jeg mente da. ikke meg da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 Nei. Klarer du deg uten musikk jeg nei hjelp da hadde jeg gått på veggen. Jeg klarer det. Sport nei takk ugg Klarer du deg uten salte peanøtter hum Jah, faktisk det gjør jeg. Klarer du deg uten sund mat? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Nei dessverre gjør jeg ikke det. Klarer du deg uten ører? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Nei, må høre. Klarer du deg uten nettavis? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ja, er bare dritt der uansett. Klarer du deg uten regn? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 nei må ha det. Klarer du deg uten bilen din. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. september 2018 Forfatter Del Skrevet 16. september 2018 Jah, jeg klarer fint uten bil. Har verken ikke bil og ikke kjørt bil på flere år nå. Klarer du deg uten dører, det eneste døra du har er ytterdøra. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Jepp det gjør jeg. Klarer du deg uten å gå på do i 24 timer? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Det skal gå, men da må jeg forberede meg ved å ikke spise eller drikke for mye i forkant. Klarer du deg uten kondom? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. september 2018 Forfatter Del Skrevet 17. september 2018 Nja, det er ikke ofte jeg vil grise rundt. Klarer du deg uten dørhåndtaker? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Nei gjør nok ikke det. Da må jeg bryte opp hver eneste dør med skulderen, og det gidder jeg ikke. Klarer du deg uten all form for spill? (PC, brettspill, Playstation osv.) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Kommer litt ann på hvor lenge det er snakk om. Hvis det er en uke, da klarer jeg det helt fint med ingen problemer. Hvis det er en måned det er snakk om, hadde sikkert klarte også. Det hadde blitt gørr kjedelig i lengden. Jeg er altfor glad i spill for å holde ut så leng. Klarer du deg uten bil, både med eller uten førerkortet? Altså du kan verken ikke kjøre eller være på sitter. Endret 19. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg